RAW

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Heb dit gisteren gemaakt. Is een ruwe versie zonder EQ en grof gemixed. Moet dus nog beter mixen en ook eq opzetten en door izotope halen.


 
ja ik had de video privaat gezet omdat het een ruwe versie was... is raar dat die niet afspeelt.. Heb het van private naar unlisted veranderd, misschien gaat het nu wel
 
ja is zonder enige eq en ruw gemixed. Enkel wat reverb op de instrumenten...
Ik ben op dat technisch vlak niet zo goed. Er zijn zoveel audio effecten. Ik begrijp dat allemaal niet zo goed.
Ik weet nu al wel wat eq ongeveer is en ben zeer blij met izotope ozone elements. En kwa mixen, mja
hoe hard kan je je oren vertrouwen na twee uur muziek componeren. Ik probeer daarom nu het eq en mix gedeelte minstens een dag later te doen.

Tof dat je de tijd hebt genomen om de track te beluisteren!
 
Zeker niet slecht, ben benieuwd als het af is straks. Mag ik vragen met welk programma je een filmpje kan maken van het scherm met geluid, zoals jij nu hebt gedaan? Ik heb nooit wat met beeld gedaan maar lijkt me wel cool om ook zoiets op Youtube te zetten.
 
Zeker niet slecht, ben benieuwd als het af is straks. Mag ik vragen met welk programma je een filmpje kan maken van het scherm met geluid, zoals jij nu hebt gedaan? Ik heb nooit wat met beeld gedaan maar lijkt me wel cool om ook zoiets op Youtube te zetten.

Ik heb een grafische kaart van Nvidia Geforce en daarmee kan je via een programmatje "geforce experience" je desktop opnemen (is meer voor in games maar gewoon desktop kan ook)

Als je geen nvidia kaart heb zou je normaal in windows 10 ook de on board screen capturer gebruiken. Dan moet je naar de app xbox compagnion gaan en daarin instellingen pakken => opnames.
 
Ik heb een grafische kaart van Nvidia Geforce en daarmee kan je via een programmatje "geforce experience" je desktop opnemen (is meer voor in games maar gewoon desktop kan ook)

Als je geen nvidia kaart heb zou je normaal in windows 10 ook de on board screen capturer gebruiken. Dan moet je naar de app xbox compagnion gaan en daarin instellingen pakken => opnames.
komt mooi uit, ik heb ook een geforce, eens proberen dus thanks.
 
Back
Top