Nieuwe track en uitleg over het album waar deze tracks op staan.

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Nog een liedje dat ik gemaakt heb. Ik ben Christelijk. Zoals sommige al wel gezien hebben in men andere klassieker achtige liedjes, gebruik ik een titel die gebaseerd is op geloof. His Arrival on Earth en Will He Find faith zijn de eerste twee liedjes die ik hier gedeeld heb.
De liedjes zijn onderdeel van een album dat (niet) verkoopt op bandcamp. De titel van het album is The Journey en heeft dan ook weer een beetje met geloof te maken.
Er zit dan ook een zekere volgorde in de volgorde van de tracks. Deze is niet toevallig.
Zo kwamen de liedjes er dan ook bij mij uit. Het eerste liedje kwam eerst, het tweede kwam dan enzovoort.
En uiteindelijk vormden zij een reis.
De reis.

In totaal staan er 12 tracks op het album maar ik denk dit te wijzigen naar 10. Ik ben niet zo blij met de twee laatste.

Dat was dan weer wat meer informatie over mezelf ook. Maar bij deze dus, nog een track. Dit is de vierde track van het album:
https://soundcloud.com/mo7ex/those-that-are-left-behind
 
Heb op SC de tracks kort even beluisterd, mijn favoriet is The Final Judgement. :)
 
Dan toch? Ik vond dat ook het beste maar nu opeens lijkt het alsof sommige instrumenten niet volledig in sync zijn met elkaar. Misschien hoor ik dingen. Dat kan natuurlijk.
In begin hoorde ik het in ieder geval niet.
 
Ik zou het nummer nog 'ns tegen het licht houden, als ik jou was. En misschien een idee, het stuk vanaf 3:12 nog wat zwaarder aanzetten, het nummer werkt daarnaar toe en dat mag best met wat meer oempf en dynamiek.

Maar ook zoals het nu is, mooi hoor! :okdan:
 
Back
Top