Dastroids - elements w.i.p dnb

Nuclear Fallout

Ingeburgerd
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
76
Locatie
slaapkamer


ben er nog mee bezig tips and feedback welkom.
 
Een opmerking over wat je nu al hebt: vooral in het eerste deel geef je de hihats veel te veel hoog, klinkt allemaal veel te scherp. Wanneer je even die break hebt in de overgang naar deel 2, klinkt het erg goed. Maar dan komen er alweer de veel te scherpe hihats en snare bij.

Als je daar van houdt en je doet het expres, negeer dan m'n opmerkingen maar want dat is ook deels smaakgebonden en valt er bijgevolg niet over te discussiëren. In het andere geval: doe er je voordeel mee ;-).

:doei:

Danny
 
Hey man, deze is goed zeg!! Wat een power!! Ik denk dat je wel weet waarmee je bezig bent. Toch even zeggen dat de break wat lang is en dat ik terug wacht op dat powerfull stuk, wat ik daar schreef op SC. En dan een paar minuutjes verder knallen, met genoeg variatie erin. Als deze af is, ga ik'm vaak draaien. Hou ons op de hoogte ajb. Thnx for sharing. Gloomy :)
 
Ah deze is wel nice, vette track hoor, super lekker die kicks on steroids :D. Leuke wendingen gedurende de hele track. Je mix kan op punten nog wel wat beter, maar qua creativiteit zit het wel helemaal snor! Good job! :okdan:
 
Zeker veel potentie deze track, ik mis zelf een goeie bassline, bij zit er volgens mij wel, maar mag wel wat meer naar voren komen denk ik.
 
Back
Top