Child of arT - the Notorious monkey

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.


Weer een nieuwe track af. Drums komen uit de X-Base 09 en de melodieën zijn allemaal Juno sounds, maar dan wel verschillend gefilterd. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Ha, leuk! 8~

Opmerkingen:

** die hihat kan wat meer afwisseling gebruiken
** die basskick mag luider in't begin
** de clap mag luider, een tikkeltje
** ik zou er nog een dikke vette subbass insteken
** en een tegenmelodie layeren, zou ook niet slecht zijn.

Al bij al: zeer origineel, heb met plezier geluisterd. Doe zo verder.

Gloomy :)
 
Pakkend begin, sferisch opbouw tot iets.... eh, ja geen idee... het blijf mij allemaal net teveel in hetzelfde hangen. De sfeer zelf vind ik dus wel goed, maar ik verwacht gewoon wat plotwendingen hier en daar, ff de beuk erin en knallen of zo...of iets anders, maar in ieder geval iets :P
 
Pakkend begin, sferisch opbouw tot iets.... eh, ja geen idee... het blijf mij allemaal net teveel in hetzelfde hangen. De sfeer zelf vind ik dus wel goed, maar ik verwacht gewoon wat plotwendingen hier en daar, ff de beuk erin en knallen of zo...of iets anders, maar in ieder geval iets :P

Dat heb ik ook met deze track, het kabbelt een beetje voort de hele tijd zonder een échte hook. Het is een track die niet zou misstaan op de B-kant van een plaat, of nummer twee op een CD. Daarom heb ik hem, na lang nadenken, toch op SoundCloud gezet.
 
Back
Top