LA SERENATA

andreos

Ouwe rot
Lid sinds
7 juni 2020
Berichten
1.542
Locatie
Europa
Hola Musicfriends,

Even iets anders dan men gewoon is hier!
Het bleef van vorige berichten door mijn hoofd spelen,iemand vroeg of ik beethoven kende:D
Zelf heb ik een groot repertoire en laat er hier een horen gemaakt van bladmuziek.
Meestal kan je geen muziek vinden dus zelf maken dan.
De schrijver van deze song heet PAOLO TOSTI een oude componist die velen songs gemaakt heeft.
natuurlijk zelf gezongen en gemaakt.



groeten van andreos.
 
Mijn stijl of niet? Goede muziek hoef je niet in hokjes te stoppen. In vele genres is erg mooi werk te vinden.

Het heeft bij mij tot ik ongeveer 30+ werd geduurd totdat ik naar opera kon luisteren.
Denk dat ik daarvoor te gevoelig was om het aan te kunnen.
Nu waardeer ik het een hoop.

Jeetje wat een geweldige track. En een geweldige stem. :halleluja respect.
Jij hebt duidelijk heel goede oren.
Lijkt het je niet eens leuk om opera te zingen op een electronische track?

Anyhow keep them coming! gracias
 
Dat verwacht je niet hier. Maar zeker knap gedaan!

Ik heb lang naar klassiek geluisterd voordat ik opera zang ietwat kon waarderen.
Mijn favorite opera fragment is het magistrale einde van Wagner's Tristan und Isolde ("Liebestod"), maar ik denk niet dat ik ooit door die gehele 4 uur heen kom. :)
 
Dit is ook niet echt mijn stijl, moet ik eerlijk bekennen. Maar ik vind het wel knap hoe je dit allemaal gecomponeerd en opgenomen hebt.

:doei:

Danny

Dag Danny,

Dank je wel voor je compliment:)

Groeten van Andreos.
 
Dit is ook niet echt mijn stijl, moet ik eerlijk bekennen. Maar ik vind het wel knap hoe je dit allemaal gecomponeerd en opgenomen hebt.

:doei:

Danny

Dag danny,

Dank je!

Groeten van andreos.
 
Hey Andreos, wat een goed idee zeg. Jouw stem op één van mijn tracks.. Welke stijl prefereer jij ? Techno, House, Dance, D&B, Ambient ? Ik maak zowat vanalles. Laat maar horen als je een goed idee hebt, enne bedankt! :)
 
Wauw ! Dat ik dit nog eens tegen mag komen op SF :halleluja
Mooie compositie waarbij je gelukkig alle ruimte aan je stem gegeven hebt.
Knap gezongen ook, maar kijk uit dat je jezelf niet overschreeuwd. Daar ga je nog ooit last van krijgen.

Hoe heb je dit gemaakt ? In 1x opgenomen, zang en piano apart, of....?
 
Wauw ! Dat ik dit nog eens tegen mag komen op SF :halleluja
Mooie compositie waarbij je gelukkig alle ruimte aan je stem gegeven hebt.
Knap gezongen ook, maar kijk uit dat je jezelf niet overschreeuwd. Daar ga je nog ooit last van krijgen.

Hoe heb je dit gemaakt ? In 1x opgenomen, zang en piano apart, of....?

Hola gemmetje,

Eerst de pianopartij gemaakt wel op mijn stem,en en uiteraard het tempo(belangrijk voor zangers)en daarna ingezongen op een track!

Ja ,je kent mij niet ik zing al mijn hele leven,en ben ooit beroeps geweest in de operette,ik heb nog de oude pedagogen meegemaakt die les gaven.
Dus de geheimen van het zingen geleerd,is ook een wetenschap,en ik kan iemand hoger laten zingen in korte tijd.
Maar nu hobby en zing alles wat ik mooi en leuk vind.
De ene keer Opera ,musical of modern.

groeten van Andreos.:)
 
Hey Andreos, wat een goed idee zeg. Jouw stem op één van mijn tracks.. Welke stijl prefereer jij ? Techno, House, Dance, D&B, Ambient ? Ik maak zowat vanalles. Laat maar horen als je een goed idee hebt, enne bedankt! :)

Hola Gloomy,

Ambient is leuk,dan kan ik nog wat met mijn stem anders word het een staccato geval!
Heb je een idee,of moet ik wat aanleveren,bestaande midi,of samen eerst een track maken met tekst.
zeg het maar.

Groeten van andreos.
 
Hola Gloomy,

Ambient is leuk,dan kan ik nog wat met mijn stem anders word het een staccato geval!
Heb je een idee,of moet ik wat aanleveren,bestaande midi,of samen eerst een track maken met tekst.
zeg het maar.

Groeten van andreos.

Ik heb je een pb'tje gestuurd, beste Andreos :)
 
Back
Top