filmmuziek

Unbroken

Stamgast
Lid sinds
11 juli 2009
Berichten
174
Locatie
zoetje
Beste mensen,

Van mijn kant weer eens totaal wat anders.
Feedback is altijd welkom, veel luisterplezier!

 
Knap begin, mooie geluiden, spannend.. Die stilte na de break klinkt te zacht. Mooie piano arp. Srtijkers, percussie, goed allemaal, I liked it :-) Gloomy
 
Filmmuziek? Dan moet ik zeker eens een keertje luisteren 8). Je weet een sfeer goed muzikaal te vangen. Opbouw van geluiden, muzikale figuren is kundig en goed in mekaar gestoken :okdan:. Mix zit wel goed, ik merk geen te stille passages of zo ... maar dat is ook weer een kwestie van smaak.

Enige wat wel een beetje een minpunt is: het is dan ook écht filmmuziek waarmee ik bedoel dat het zonder beelden een beetje verder kabbelt. Deze compositie heeft echt beelden nodig om de aandacht vast te houden, vrees ik. Als luistermuziek vind ik het minder geschikt.

Daarmee wil ik echter geen afbreuk doen aan de prestatie die je neerzet want ik vind het knap gedaan. :halleluja.


:doei:

Danny
 
Laatst gewijzigd:
Knap begin, mooie geluiden, spannend.. Die stilte na de break klinkt te zacht. Mooie piano arp. Srtijkers, percussie, goed allemaal, I liked it :-) Gloomy

dank je gloomy! ja er had wat meer spanning gemogen het is wat te still
 
Mooie sfeer! Welk soort beelden had je er zelf bij in gedachten toen je dit maakte?
Naar mijn smaak die 'pauk' te vaak en/of te hard, maar da's subjectief.
(Teveel van dat soort 'mega'-sounds trekt veel van de tegenwoordige filmmuziek allemaal naar elkaar toe naar mijn idee)

thanks voor de tip ga ik naar kijken!

eigenlijk een beetje piratenschip/ piratenfilm achtige sferen wat mij betreft!
 
Filmmuziek? Dan moet ik zeker eens een keertje luisteren 8). Je weet een sfeer goed muzikaal te vangen. Opbouw van geluiden, muzikale figuren is kundig en goed in mekaar gestoken :okdan:. Mix zit wel goed, ik merk geen te stille passages of zo ... maar dat is ook weer een kwestie van smaak.

Enige wat wel een beetje een minpunt is: het is dan ook écht filmmuziek waarmee ik bedoel dat het zonder beelden een beetje verder kabbelt. Deze compositie heeft echt beelden nodig om de aandacht vast te houden, vrees ik. Als luistermuziek vind ik het minder geschikt.

Daarmee wil ik echter geen afbreuk doen aan de prestatie die je neerzet want ik vind het knap gedaan. :halleluja.


:doei:

Danny

dank je ik zie het toch als een compliment!

het kon wat spannender inderdaad, zeker voor luistermuziek!
maargoed desalniettemin dank je voor de review!

cheers!*D
 
Back
Top