Transmission (Breakbeat)

Nick Habermehl

Ingeburgerd
Lid sinds
8 september 2011
Berichten
67
Locatie
Zwolle


Laatste tijd mij wat proberen te verdiepen in de oldskool breakbeat. Daar is dit nummer uit gekomen. Ergens voelt ie nog niet helemaal af maar dat kan ook een vals gevoel zijn :D
 
Klinkt lekker :okdan: Die subbas komt goed door! Ik mis wel wat ontwikkeling in de track. Pas als de strings er rond de 4 minuten uitgaan is de sfeer even anders. De strings staan ook wat hard en misschien kun je een beetje spelen met cutoff en effecten, om de overgangen wat spannender te maken. Maar dat zijn details. Ik vind het echt goed klinken, stutters en reverses in de beat zijn ook top. Als er nog iets meer gebeurt in het nummer is hij af. :Wll
 
Klinkt lekker :okdan: Die subbas komt goed door! Ik mis wel wat ontwikkeling in de track. Pas als de strings er rond de 4 minuten uitgaan is de sfeer even anders. De strings staan ook wat hard en misschien kun je een beetje spelen met cutoff en effecten, om de overgangen wat spannender te maken. Maar dat zijn details. Ik vind het echt goed klinken, stutters en reverses in de beat zijn ook top. Als er nog iets meer gebeurt in het nummer is hij af. :Wll

Heel cool nummer! Ben het ermee eens dat de strings wat te hard staan, maar verder erg lekker... 8)

Dank voor jullie feedback! Ik snap heel goed wat je bedoeld met de ontwikkeling, dat is precies waar ik tegenaan loop. Moet nog een beetje puzzelen hoe ik dat er in ga krijgen. Gaat aan gewerkt worden 8)

erg spacend! tof,doet me licht aan prodigy denken.

Zeker de Prodigy.. Lekkere plaat man, ik sta de commentaar van Bombario bij ook. Succes! :-)

Nice! De eerste twee platen zijn zeker van grote invloed :)

Lust het wel.

Eet smakelijk! :biertje:
 
Back
Top