X

Tense Souls

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Robi
    replied
    sKeLeTvM
    Bedankt voor je reactie.
    Vind deze wel interessant en ook leerzaam om te lezen.

Een reactie schrijven:

• sKeLeTvM
    replied
    Deze track is best ok. Enkel het 'gessshhhizzel' van die shaker stoort me flink. Ook die percussieve zwaar opgeklopte mid klankjes doen geen goed aan je track. Te luid, te mid. Gitaar mag luider. Strings ook.

Een reactie schrijven:

• Robi
    replied
    Heb bij deze track ook nog een videoclip gemaakt;

Een reactie schrijven:

• Robi
    replied
    just a dude
    Mixen is inderdaad zeker een belangrijk aspect.
    Met deze track heb ik echter (op mijn 'vervangende' laptop) geen equalizing kunnen toepassen ( bij de verschillende sporen etc) en tevens een oude masterings-plugin nog gebruikt.
    Hier valt ook ook zeker nog veel winst in te behalen.

Een reactie schrijven:

• just a dude
    replied
    Robi,

ik denk dat je es serieus moet gaan verdiepen in mixen.Je maakt veel tracks en ze worden steeds beter maar als muziek producer is mixen een krachtig wapen in je arsenaal die je nummers naar een veel hoger nivo kunnen tillen.
    Het is niet makkelijk maar uiteindelijk is het zo de moeite waard kan ik je uit eigen ervaring vertellen.

Een reactie schrijven:

• e-Gloomy-nations
    replied
    da's mooi, metatron, thnx!

Een reactie schrijven:

• Robi
    replied
    metatron
    Bedankt voor je prachtige reactie en complimenten

Een reactie schrijven:

• metatron
    replied
    Best wel mooi en goede afwisseling. Vind die delay op de clap ook wel mooi aanvullen. Best wel onder de indruk van jou en Gloomy, dat jullie zo veel tracks afmaken, die in de meeste gevallen ook van goede kwaliteit zijn.

Een reactie schrijven:

• Robi
    replied
    Bedankt voor je reactie, Gloomy.
    Die vocals zijn samples.
    Heb inmiddels een nieuwe versie geupload.
    Hierin heb ik meer variatie aangebracht in de shakers, drums en een iets hoger tempo toegepast.

Een reactie schrijven:

• e-Gloomy-nations
    replied
    Ik vinnem heel mooi man, is dat jou eigen stem ? Knap Jeroen, allee, die shakers konden wel wat afwisseling gebruiken. Voor de rest TOP, ÚÚn van je beter werk. Goed zo!

Goeiemorgen trouwens, allemaal

Gloomy.

Een reactie schrijven:

• Robi
    Door : Tense Souls

Tense Souls

Heb deze track even wat ge´mproviseerd op mijn laptop (die ik heb ter vervanging van mijn eigen pc, die weg is voor reparatie);

Deze is wat meer gitaar-georienteerd en heb deze daarom op mijn Hega-SC-geplaatst (is wat meer gitaar-achtig werk).
    Vind dat deze track best wel leuk is geworden.
    Heb ergens nog wel een beetje twijfels bij de leads (wat ik ook al benoemd had in het topic van de track Distant Memories).
    En feedback is uiteraard ook weer welkom!

Working...
X