Tense Souls

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Heb deze track even wat geïmproviseerd op mijn laptop (die ik heb ter vervanging van mijn eigen pc, die weg is voor reparatie);

Deze is wat meer gitaar-georienteerd en heb deze daarom op mijn Hega-SC-geplaatst (is wat meer gitaar-achtig werk).
Vind dat deze track best wel leuk is geworden.
Heb ergens nog wel een beetje twijfels bij de leads (wat ik ook al benoemd had in het topic van de track Distant Memories).
En feedback is uiteraard ook weer welkom!
 
Ik vinnem heel mooi man, is dat jou eigen stem ? Knap Jeroen, allee, die shakers konden wel wat afwisseling gebruiken. Voor de rest TOP, één van je beter werk. Goed zo!

Goeiemorgen trouwens, allemaal :)

Gloomy.
 
Best wel mooi en goede afwisseling. Vind die delay op de clap ook wel mooi aanvullen. Best wel onder de indruk van jou en Gloomy, dat jullie zo veel tracks afmaken, die in de meeste gevallen ook van goede kwaliteit zijn.
 
Robi,

ik denk dat je es serieus moet gaan verdiepen in mixen.Je maakt veel tracks en ze worden steeds beter maar als muziek producer is mixen een krachtig wapen in je arsenaal die je nummers naar een veel hoger nivo kunnen tillen.
Het is niet makkelijk maar uiteindelijk is het zo de moeite waard kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
:baco:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top