Distant Memories

Ben benieuwd . Ik moet eigenlijk ook weer eens wat gaan maken, maar ben nu meer bezig met luisteren naar anderen. Vind ik ook leuk.
 
Lekker ritme, Robi. :okdan: Experimentele muziek spreekt me bij voorkeur aan. Heb je al een geprobeerd om de accordion padsound 12 semitonen hoger af te spelen en weg te pannen afwisselend links/rechts op het ritme van de track. Hij is nu nogal dominant in hetzelfde tonale frequnetie van de rest aan het acteren. Nog leuker wordt mogelijk als een laag toevoegt op dezelfde sequence als het accordionpad met een korte wegstervende staccato achtige sound die de padsound ritmisch inleidt. Het sweep in het pad mag dan zelfs nog wat trager opkomen met een plotselinge korte filterrelease aan het eind die dan ook weer ritmisch klinkt.

Ik fantaseer er ook maar op los, maar dat vind ik dan ook het leukste van muziek maken.

Vind je reactie erg leuk en interessant om te lezen.
Deze track staat trouwens op mijn andere pc en die is nu weg voor reparatie (harde schijf oid).
Daardoor kan ik er voorlopig even weinig aan veranderen.
 
Ik vind de track wel een interessante vibe hebben. Er zitten mooie geluiden in en de bas vind ik erg cool klinken. Hij is hier en daar inderdaad wel wat atonaal maar ergens kan de track het prima hebben. :biertje:
 
Back
Top