Gloomy - The Large Hadron Collider (Techno/EDM)

Ik vind hem ook best lekker, en dat voor een track waar je zelf niet super tevreden mee bent. :W Er zit wel een snare in die tegenslagen doet doe ik er niet helemaal prettig in vind zitten (te scheef t.o.v. de grid). Verder is dit prima dansvloer materiaal. :dj:
 
Hey guys, die snare, hoe zou ik dat kunnen veranderen? Niet dat ik dat nog zal veranderen, maar ik neem het wel mee naar mijn volgende projecten.

Dank bij voorbaat,

Gloomy :)
 
Strakker inspelen? ;) Of anders gewoon quantiseren.

Misschien vind ik het zo wel het leukst klinken, zoals ie is.. Maar hartelijk bedankt ook voor je deelname aan dit topic. TOP van je ! :)
 
Goei basis,maar zit te veel in,de stem sample komt ook te regelmatig.

Die 4/4 snare 'tik' zou ik veranderen met iets anders,is lastig nu,je kan hem wel bvb layeren met een achtergrond noise snare en wat medium uit die 'tik' halen zodat hij minder opvalt.

Verder arrangement wat meer minimalistischer en progressiver maken en je heb een house plaat
 
Goei basis,maar zit te veel in,de stem sample komt ook te regelmatig.

Die 4/4 snare 'tik' zou ik veranderen met iets anders,is lastig nu,je kan hem wel bvb layeren met een achtergrond noise snare en wat medium uit die 'tik' halen zodat hij minder opvalt.

Verder arrangement wat meer minimalistischer en progressiver maken en je heb een house plaat

Hey Egres, okee : teveel vocals, die snare 'tik' automaten met een noise snare.. daar kan ik in de toekomst rekening mee houden.
Een House plaat zou ik niet willen, liever wat Neuro Techno.
Hartstikke bedankt voor de feed makker, top van je!

Gloomy :)
 
Back
Top