[ambient / chill track] Air-XL

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.262
Locatie
Grou
Een stukje chill of ambient gemaakt


Hoe vinden jullie de mix? Van vorige tracks werd er nog weleens geschreven dat deze schel of w.b.t. volume niet in balans waren. Heb geluisterd :)
 
Mooie track, heb er van genoten.
Mix is goed maar er zit nog wel wat schels, klippent in. Wellicht te veel compressie.
 
Mooie track, heb er van genoten.
Mix is goed maar er zit nog wel wat schels, klippent in. Wellicht te veel compressie.

Bedankt, kun je een specifiek moment noemen? Dan kan ik dat checken, ik hoor het niet maar dat zal een gevalletje tunnelvisie zijn.
 
Bedankt, kun je een specifiek moment noemen? Dan kan ik dat checken, ik hoor het niet maar dat zal een gevalletje tunnelvisie zijn.

Ik hoor in de drums wat onaangenaams een ssor distortion. het is maar een klein detail.
 
Ja tegelijk met de kick, maar niet altijd als de kick erin komt... Misschien iets percussie wat net niet lekker samenvalt waardoor het lijkt alsof het klipt. Storend.

Verder vind ik het een toffe track! Sfeervol, lekker met n bakkie achter de computer wegdromen. Fijne geluiden. Doet me soms wat denken aan Enigma en dat is wat mij betreft een compliment!
 
Back
Top