Nieuwe videoclip gemaakt

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Bij m'n nummer 'Astrology', die ongeveer een jaar geleden heb gemaakt. Nummer ook nog eens goed onder handen genomen. :)



Hoe vinden jullie 'm geworden?
 
Last edited by a moderator:
Dikke sound! Goede balans! Visuals passen er ook goed bij.

:dj:

thanks man!



Mooi nummer, verrassend na de break. Tof gedaan! De beelden wisselen me wel wat te snel af en dat is erg onrustig. Ze passen er wel goed bij, maar soms veranderen ze al na een seconde af. Jaja, ik word oud. Maar toch :D Video is absoluut van meerwaarde :okdan:


Ja joh, je wordt oud :D 8~
Het moet voor mij een vloeiende, op de muziek bewegende flow/trip zijn. Daarom hier en daar de heel snelle (soms wellicht zelfs niet te volgen) afwisselingen.

Track + video trouwens nog lichtelijk gewijzigd, kleine puntjes die me nog opvielen en zijn verbeterd. Definitieve versie:

 
Dank jullie. :D

Heb 'm nog één maal aangepast. Zat nog een foutje in, en nog hier en daar wat gesleuteld en foutjes eruit gehaald. Nu issie écht af. :P Ga er nu niets meer aan doen.

 
Nog een keer op de studiospeakers geluisterd en het geluid is écht dik. De video is ook rustiger dan ik me van gisteravond laat kan herinneren. Na de break valt hij heerlijk en onverwachts. Toffe track :okdan:

P.S. De D van Dozart uit het eerste frame staat er niet helemaal op, zegt mijn zoon. Don't shoot the messenger :D
 
Nog een keer op de studiospeakers geluisterd en het geluid is écht dik. De video is ook rustiger dan ik me van gisteravond laat kan herinneren. Na de break valt hij heerlijk en onverwachts. Toffe track :okdan:

P.S. De D van Dozart uit het eerste frame staat er niet helemaal op, zegt mijn zoon. Don't shoot the messenger :D

Klopt ja! Ik heb dat namelijk toch nog eens nagelopen (kan het nooit laten toch ff te checken of men een punt had), en wat cruciale stukjes wat dat betreft beter uitgewerkt en hier en daar wat verwijderd.
Kut zeg, die D idd! :L
Nu moet ik wel zeggen dat ik dat niet echt boeiend vind. Niet om wéér een nieuwe upload te doen. :D Aan de andere kant... het is eigenlijk wel een schoonheidsfoutje!
 
Nou, daar gaat ie dan maar weer! :D De Audio-track stond namelijk ook een stukje naar voren geschoven, en dus liep de boel niet helemaal synchroon! Helemaal niet gezien. Dus dan moet het toch maar echt ff.
D van Dozart ook gefixt.
Tot over een uur of 2 als de upload een keer klaar is. :dubbel:
 
Tot over een uur of 2 als de upload een keer klaar is. :dubbel:

Ik gooi lange video's altijd in HandBrake, een open-source encoder: https://handbrake.fr/downloads.php De mate van compressie kun je zelf instellen. Als ik hem rigoureus instel gaan clips vaak van 1 gig naar 400 mb. Dat zie je absoluut in de beeldkwaliteit, maar voor YouTube vind ik dat niet zo erg.
 
Ik gooi lange video's altijd in HandBrake, een open-source encoder: https://handbrake.fr/downloads.php De mate van compressie kun je zelf instellen. Als ik hem rigoureus instel gaan clips vaak van 1 gig naar 400 mb. Dat zie je absoluut in de beeldkwaliteit, maar voor YouTube vind ik dat niet zo erg.

Daar had ik nog nooit van gehoord...
Op zich is het niet zo'n heel grote file hoor. 580 MB dacht ik. Zou 'm ook in lagere kwaliteit kunnen renderen, maar dat vind ik toch wat zonde. Hecht altijd wel veel waarde aan (beeld)kwaliteit.
 


Nou, gefixt. Dit is 'm dan. 8)
 
https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-astrology

Ook maar ff ge-re-upt @ soundcloud. Leuk als de luisteraars/viewers hier ook daar ff willen schrijven. En deel het gerust met je mendemens! =)
 
Back
Top