Always The Sun

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Na best een lange tijd heb ik eindelijk weer eens een volledig nieuwe songtrack gemaakt.
Heb ondermeer Arcade (van Output) weer gebruikt en dit is mij bijzonder goed bevallen.
Het resultaat is hier te beluisteren en reacties zijn uiteraard ook weer welkom;
 
Die gitaar (?) op 2:24 had van mij wat langer door mogen gaan. Verdwijnt nu heel abrupt naar mijn gevoel. Dat is dan ook het enige wat ik hierop heb aan te merken. Lekker nummertje :okdan:
 
Is helemaal niet slecht, maar die hoge scherpe hoofdmelodie deed na een tijdje pijn in de oren. De melodie vond ik persoonlijk ook niet zo mooi, maar dat is smaak. Voor de rest, lekker veel variatie, dat is goed, maakt het niet repetitief. Op naar de volgende, Jeroen ;)
 
Die gitaar (?) op 2:24 had van mij wat langer door mogen gaan. Verdwijnt nu heel abrupt naar mijn gevoel. Dat is dan ook het enige wat ik hierop heb aan te merken. Lekker nummertje :okdan:

Heb toch nog een beetje deze track aangepast en die gitaar-achtige partijen rond 2.24 wat langer gemaakt.
Tevens heb ik de kickdrums ook nog verbeterd en deze duidelijker laten klinken.
 
Is helemaal niet slecht, maar die hoge scherpe hoofdmelodie deed na een tijdje pijn in de oren. De melodie vond ik persoonlijk ook niet zo mooi, maar dat is smaak. Voor de rest, lekker veel variatie, dat is goed, maakt het niet repetitief. Op naar de volgende, Jeroen ;)

Kan me ergens voorstellenm dat die hoge hoofdmelodie wat te fel kan zijn.
Bij nader inzien wil ik dit toch ook nog even zo gaan aanpassen.
Vind zelf verder ook dat er veel variatie in deze track aanwezig is.
 
Balans is nu beter :okdan:

Suggesties:
dat eerste geluid mag voor mijn gehoor iets hoger zodat het beter past tussen de andere noten
de langzame lead met die lfo mag een delay op die lfo zodat die er langzamer inkomt en de speed van die lfo af toe versnellen voor dramatisch effect
 
Lekkere track!! Krijg helemaal een zomers gevoel, zeker ook zo met die beelden.
 
Back
Top