[track]zwarte froefroe en witte botjes

Ik vind hem zeker lekker! Mooie, gelaagde beats. Het deed me denken aan Plaid op het eerste moment, maar na een tijdje luisteren deed mij die donkere pad (duidelijk te horen in de intro en outro van de plaat) denken aan een track van Boards of Canada. Na tijdje denken wist ik het: Everything you hear is a balloon (btw. wereldplaat). Waarom? Tsja, bepaalde sfeer van de plaat denk ik. Zegt nogal wat over de kwaliteit van je muziek ;).
 
Ow mijn god...

Dit is weird. Lekker die vage pads in de intro. En dan die bliepjes. Lekker lekker lekker!
De drums zijn wel wat cheesy aan de ene kant maar geven het wel een heel erg fijn gevoel.
Er zit wel een verhaal in de track zoals ie van begin tot eind loopt, erg mooi. En nog effe alles geven in de laatste 50 seconden :D dat is ook wel leuk gedaan want je (ik dan) verwacht eigenlijk dat het dan gaat afbouwen. Het einde is wat kort maar dat heeft ook wel zo zijn charme.

score: 8+

-C-
 
De meester van de vage geluiden strikes again! Wederom een track die erg lekker in het gehoor ligt!
Niets op aan te merken....opsturen die hap!

Weet je van tevoren al wat voor vage sounds je in je track gaat stoppen, of maak je die door gewoon flink te experimenteren tot je denkt ; hé, da's vet! Dat ga ik gebruiken!..ofzo? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Fijne track verder!
 
Origineel geplaatst door LoFiye

Weet je van tevoren al wat voor vage sounds je in je track gaat stoppen, of maak je die door gewoon flink te experimenteren tot je denkt ; hé, da's vet! Dat ga ik gebruiken!..ofzo? Daar ben ik wel benieuwd naar.

ehm beetje moeilijk te zeggen, ik weet op voorhand wel wat voor type van geluid ik wil.
dus een zwaar geluid voor een bas of iets helder en luchtig voor melodie. maar HOE dat precies gaat klinken weet ik nog niet. dan ga ik gewoon aan de slag in absynth tot ik zeg van JA DAT IS HET. en er komt wel wat experimenteren bij kijken natuurlijk. maar ik weet wel wanneer het goed klinkt.... meestal toch :D
 
super goede track

tsja.. cheezy drums.. beetje wel maar het is wel energiek.
 
Laatst gewijzigd:
Niet alleen een compliment voor de track,maar ook voor de persoon achter de track.
Iemand die durft,geen trend volgt,maar gewoon doet wattie wil.

Ik zie het wel goedkomen met je isniezot
:okdan:
 
Dit is mooi.
 
Back
Top