Gloomy - Capitalism Is Fatalism (hulp nodig)

hij klinkt goed hoor, fijne groose en loopt mooi
die 303 krijgt nu wat meer de hoofdrol. wat mijn inziens een positief punt is omdat bij eerdere tracks soms alle geluiden tegelijk de aandacht wilden.
dat ik nu meer in balans. voor een deel van de tijd de 303, soms andere stukken :)

en gefeliciteerd met je label deal !! 8)
 
Hey SlaveoftheWave !! Dank je wel voor de mooie woorden, ze doen me deugd. Blij dat je het goed vindt.

Voor diegene die nog niet geluisterd hebben: Hij is af en al doorgestuurd naar het label.. Hier kunnen jullie 'm beluisteren, niet downloaden:

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomy-capitalism-is-fatalism

:dj:
 
Jawel SlaveoftheWave , ik heb telefonisch contact met hen gehad, en dat is geen probleem. Ik heb nog meer sets van me op YT, SC en BC staan, en die mogen allemaal blijven staan. 't Is toch niet dat ze er miljoenen aan gaan verdienen :) Thanks m8!
 
Allereerst van harte gefeliciteerd met je release! :okdan: De track is ook zeker een labelrelease waard, ik vind hem erg goed. Ik hou zelf ook zeker van de new beat sound, kan me nog goed herinneren dat ik eind jaren '80 als tiener in België met mijn maten op vakantie ging en er veel new beat werd gedraaid in de clubs. Ik had dat toen nog nooit eerder gehoord en het beviel mij goed. Lekkere logge, zware beats!

Inhoudelijk ga ik geen feedback meer geven op de track want je hebt de finale versie al af. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hem goed vind klinken, ik hoop dat 'ie veel gedraaid gaat worden in de clubs! :dj:
 
Allereerst van harte gefeliciteerd met je release! :okdan: De track is ook zeker een labelrelease waard, ik vind hem erg goed. Ik hou zelf ook zeker van de new beat sound, kan me nog goed herinneren dat ik eind jaren '80 als tiener in België met mijn maten op vakantie ging en er veel new beat werd gedraaid in de clubs. Ik had dat toen nog nooit eerder gehoord en het beviel mij goed. Lekkere logge, zware beats!

Inhoudelijk ga ik geen feedback meer geven op de track want je hebt de finale versie al af. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hem goed vind klinken, ik hoop dat 'ie veel gedraaid gaat worden in de clubs! :dj:

Hey Funk, dat is leuk om te lezen man, jij hebt de New Beat in België meegemaakt. Ja yo, wat een tijden hé.. 114 bpm, zware beats en bassen, expliciete teksten.. ik was er gek van.
Haha, ik denk niet dat de eerst komende jaren nog gedanst zal worden in clubs, eerder virtuele DJ-setjes, maar ja, soit.
Hartstikke bedankt voor je feed, doet heel erg deugd.

Groetjes,

Gloomy. :)
 
Gefeliciteerd man! :okdan: vette track, zou in Cyberpunk 2077 niet misstaan!

Hey Sjoelie, dank u, dank u! Ik heb het even opgezocht en de muziek van Cyberpunk is idd wel vet. Een hele eer te horen dat mijn track daar niet zou misstaan.

Nogmaals 100x bedankt.

Tot de volgende :)

Gloomy.
 
Back
Top