Gloomy - Capitalism Is Fatalism (hulp nodig)

^ Als je al getekend hebt best niet!

Het is ook al helemaal niet wijs dat je hem op soundcloud post,zoiets doe je echt niet als dit op een release moet komen,dus asap afhalen en niets publiek stellen.

Goei track,ik luister nu enkel op kak pc speakers,enige wat mij opvalt is dat je die voice zeker iets duidelijker en beter moet laten doorkomen

egres, heel veel merci voor de feed man, apprecieer ik van harte. :)

Ik telefoneerde daarstraks met de labelmanager en zei 'm dat verschillende tracks al maanden op SC en YT stonden, maar hij maakte daar geen probleem van. Ik mocht alles laten staan. Uiteraard ga ik deze niet downloadbaar zetten. Het probleem is natuurlijk Bandcamp, waar al mijn CD's gratis te verkrijgen zijn, dus ik denk eraan om hem niet op een album te zetten.

Mmm, mijn stem nog duidelijker, ik zal eens proberen, maar op mijn Behringer monitors klinkt ze geweldig.. nog even afwachten dus.

Dank je wel nogmaals en een hele fijne avond en week.

Groetjes,

Gloomy. :)
 
Hey Jan , best eens navragen bij het platen label! Ik zie het alvast zitten ;)

Leuk Evil, je streelt mijn ego.. Ik ga me eens goed bevragen, en dan laat ik je iets weten.

Toppie kerel, merci! :okdan:
 
PS: let ook op met die smaching snares met veel highs er in,aan lager volume is dit gaaf,op een PA volle bak kan dat erg storend worden en heb je heel snel moeiheid,waardoor er zal geneigd worden het iets stiller te moeten zetten.

Dus ergens op dikke boxen goed luid zetten en dan kijken of je niet best wat moet intomen op bepaalde frequenties.

Hihi als iedereen slaap vannacht zal ik alles eens volle bak open zetten :dubbel:

Goeie tip egres, dus de snares wat eq'n op hoge tonen, right ?

Thanks again!

Allemaal hartstikke bedankt, jullie zijn fijne mensen!

Groetjes,

Jan Gloomy. :luv:
 
Ok,geen probleem dan,maar ik vind het wel eigenaardig.

Vond ik ook, ik dacht dat ik alles moest verwijderen, ook mijn DJ-sets, maar blijkbaar is die beste kerel goed te doen. Het was een leuke conversatie. Heel begripvol ook.

Have a great week egres! Allemaal! :)
 
Begin: Dat geld gerinkel (dat snapte ik pas op 't einde wat dat geluid was) stoort me kwa klank - te scherp. die vocal is onverstaanbaar, dat is al zeker een werkpuntje. Als je de track helemaal hoort versta je vervolgens bij herluisteren 't wel omdat je weet wat er gezegd wordt. Toch zou ik eens nagaan waarom 't de eerste keer me niet verstaanbaar is.
0min 45 is zowat 't hoogtepunt vd sweetzone van gans je track

wat er klinkt rond 1min 33 - 45 vind ik te luid in de mix, het stoort me later ook als het terugkomt
haha die typische fuckup digitale yamaha sound erna doet me glimlachen
Kan je niet wat spartaanser gaan voor een breakdown, of een extra dipje spartaans? Juist, je bent niet zo voor minimal :eureka:
Het is zeker ok maar het is me wat teveel de hele tijd.
 
Laatst gewijzigd:
Hihi als iedereen slaap vannacht zal ik alles eens volle bak open zetten :dubbel:

Goeie tip egres, dus de snares wat eq'n op hoge tonen, right ?

Thanks again!

Groetjes,

Jan Gloomy. :luv:

Mogelijk,maar ik denk eerder wel je moet het uittesten,maar het is dat ik toevallig werk op 3 tracks met gelijkaardige snares en heb ook moeten intomen,en het is nog niet goed.

Het vreet spectrum op,maar als je track luid zet via speakers nog meer,ook als er nog eens reverb op zit,zo'n styles sustained snares moeten niet zo veel reverb hebben ,er komt genoeg reverb op als ze door speakers loeien in een club.

M.a.w aan laag volume terwijl je mixt kan het namelijk ietwat te droog naar je wens klinken dan,maar als je de track luid zet op een p.a. niet meer.
 
luister ik dus op dit moment naar de nieuwste versie op soundcloud?

ik heb, welke versies weet ik dan, niet het nu op 2 installaties geluisted. geen aanmerking op de stem. en op de mix. maar voor PA, weet ik niets. dus....

verder een lekker dreigend nummer.... i like!
 
Coole track , well done , als die ooit eens geremixt mag worden , dan weet je me te vinden

EviL303 Ik heb bericht gehad van de labelmanager. Je mag hem nu al remixen. Goed nieuws: Als hij even goed is, of beter, dan komt hij mee op de release!!! :-)

Maar kun jij het tempo van 114 bpm aanhouden, want FenixFire is een New Beat label.. ???

Ik hoor het graag. Wat heb je verder nodig ? De stems, en wat nog ?

Greetz,

Gloomy.
 
Knalt er behoorlijk in! Gevarieerd, eigenzinnig, en leuk te horen dat je trouw blijft aan je new beat roots :okdan:
Qua kritiek heb ik even niks te melden, kan ook wel eens gebeuren ... :D
 
Knalt er behoorlijk in! Gevarieerd, eigenzinnig, en leuk te horen dat je trouw blijft aan je new beat roots :okdan:
Qua kritiek heb ik even niks te melden, kan ook wel eens gebeuren ... :D

Tragma, mijn beste. Dit is heel erg mooie feedback, dank je wel makker... IOU1! :)
 
Back
Top