Bombario - Simmering Whales [Deep House]

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.648
Locatie
Zwolle
Na 3 weken bijna niets met muziek gedaan te hebben kwam ik deze weer tegen. En ik vind hem mooier dan ik me herinnerde. Piano, cello, marimba's en zelfs een koor: dit zijn echt mijn geluiden :D Enjoy :okdan:



P.S. Nog wat aanvullende informatie, voor wie het leuk vindt. Als je heel goed luistert hoor je het geluid van dolfijnen op de achtergrond. Die komen uit 'Geosonics: sampling mother earth' en dat is echt een fascinerend Kontakt-instrument. De demo-versie mag je steeds 15 minuten gebruiken en dat is voor mij voldoende om af en toe wat geluidjes te exporteren.

 
Als ik denk aan walvissen of dolfijnen begin ik bijna te wenen.. Omdat ze aan't uitsterven zijn, zo prachtige beesten. Jouw track is ook prachtig, lekkere summer-feel met die marimba's. Heb er werkelijk van genoten, Rutger. Goed gedaan gast. :halleluja

:luv:

Gloomy.
 
Prettige rustige track! Ik ben niet helemaal fan van de koortjes, maar het past er ook wel bij..
 
Ik vind m bij stukken heel mooi maar wel wat braaf en weinig dynamisch. Wat meer grit, meer lagen vooral in het midden-stuk, wat breder. Over de opbouw, hoor mij, dominante arpeggiator-loopje mag ook best even met wat ghost-notes of even heel anders zodat ie aan t eind terugkomt ipv de hele tijd loopt. verder klinkt het heel muzikaal.
 
Hoor mij

Hear, hear :D Braaf is my middle name en dat zal niet veranderen. De arp zal ik nog eens naar kijken, maar ik neem je opmerking vooral mee naar een nieuwe track. Ik heb er nog een stuk of 6 op de plank liggen die voor 80% af zijn.

Bohemen Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb vroeger lang in een koor gezeten. En dit geluid moest er gewoon in :okdan:
​​​​​​​
 
Wow Rutger, behalve dat het wat lief voor mijn smaak is, is hij perfect.
Mix, opbouw, harmonie.... gewoon alles goed.
 
Het begin met die choir geluiden is niet helemaal mijn ding. Geld het zelfde voor als ze later weer wat dominanter terug komen. Het ritme wat je hebt gebruikt met al de percussie geluiden zit heel goed in elkaar inclusief die bass die er af en toe bij komt. Dit geeft een goede groove. De mix is ook goed in balans inclusief het stereo beeld. Breed en goed gekozen waar je de percussies geluiden neerzet om het van links naar rechts goed en evenwichtig te verdelen.
 
Ik zal maar niet zeggen dat ik 'm iets te zoet vind en daarom duurt ie voor mij wat te lang.
Beetje meer spanning hier en daar had leuk geweest, maar goed; da's een beetje meer mijn smaak.
Het koor doet het goed in de track en zeker ook de opbouw in de eerste minuut is prima.
 
Back
Top