Richie Summers - Niets anders als beloofd (electrofunk)

met zn synth sound ben ik al verkocht haha klinkt zo lekker! de rest us een beetje jeugd achtig vind ik. maar ik ben geen kenner verder
 
Bas Bron, kom er maar in. Lekker hoor! Die stemmen zijn echt goed gedaan, mooi die geluidjes erachter. Als hij na de bridge op 2.30 instrumentaal valt zou ik daar nog een vette synthsolo doen. Maar dat is misschien smaak. Erg leuk en actueel liedje :okdan:

Bedankt voor de positieve vibes!

Dat G-funk deuntjes is toch een synth solo? ;-)
 
Leuk gedaan, zou zo op de Nederlandstalige radio kunnen? :-)
 
Cool man. Die stem doet me heel erg denken aan Doe Maar. De rest van de track ook wel eigenlijk. Heel tof gedaan! Ergens zou er iets meer balans in de mix kunnen, maar kan je niet de juiste aanwijzing hier in geven. Heb geen verstand van dit soort muziek.
 
Ja, lekkere track man!
Je instrumentatie is lekker, de funky sounds en je tekst goed en hoe je zingt/rapt da's heel cool.
Vind dit een hitgevoelige track in ieder geval.
Ik hoop dat je opgepikt wordt door een groter publiek want het talent heb je.
 
Hele leuke plaat en ook in een genre wat mij aanspreekt. De vocals zijn top!! Wel zou ik de beat en de bas nog eens aanpakken qua sound, kan beter en vetter en heeft dan dezelfde impact en kwaliteit als de vocals. Tof dat je nummer op de radio wordt gedraaid! :dj:
 
Leuk :okdan:

Niets aan veranderen maar dat lijkt me logisch aangezien je het al uitgebracht hebt.
 
Back
Top