Isolation Funk

Eigenlijk heb ik helemaal geen verstand van funk, dus ik pruts maar wat aan... :-)
Ik denk eigenlijk dat mijn muziekjes gewoon niet boeiend genoeg zijn... :walker:

Haal jezelf niet zo naar beneden, er is gewoon zoveel aanbod dat het lastig is om de aandacht te krijgen die je verdient.
Maarre...ff over je track; strakke funky track in ieder geval.
Qua sound gaf ie me een beetje het eighties gevoel, een beetje Mezzoforte bijv.
Ik heb in ieder geval lekker geluisterd!
 
Oeps, ik dacht dat ik alles op private had gezet maar dat werkt blijkbaar niet..
Alles 1 voor 1 verwijderen is ook weer zo'n klus...

Maar dank voor het luisteren! :-)

Nee, het is geen gebrek aan luisteraars... Dat viet eigenlijk best nog wel mee...
De laatste tijd is het afronden van een trackje een deceptie in plaats van dat ik er blij van word...
Misschien als ik het een tijdje laat rusten dat ik er weer plezier in krijg?
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind hem leuk en heb er met plezier naar geluisterd! Het is een originele mix van componenten uit verschillende funksoorten, er zit electrofunk in (de beat en baslijn), de stabs doen mij denken aan de fusion-funk van Miles Davis in de jaren '80. De orgelsound zit er voor mij wat te hard in en zou wat meer naar de achtergrond mogen. Dat die 'Miles Davis'-stabs hard staan vind ik juist weer gaaf. Er zou van mij nog meer funky slaggitaar in mogen, dat zit er nu alleen aan het einde even kort (en vrij minimaal in).
 
cool, verfrissend en inspirerend. Mooi! ;)

Dankje Gloomy!

Ik vind hem leuk en heb er met plezier naar geluisterd! Het is een originele mix van componenten uit verschillende funksoorten, er zit electrofunk in (de beat en baslijn), de stabs doen mij denken aan de fusion-funk van Miles Davis in de jaren '80. De orgelsound zit er voor mij wat te hard in en zou wat meer naar de achtergrond mogen. Dat die 'Miles Davis'-stabs hard staan vind ik juist weer gaaf. Er zou van mij nog meer funky slaggitaar in mogen, dat zit er nu alleen aan het einde even kort (en vrij minimaal in).

Dat ik dat van een funkaholic mag lezen doet me goed! :-) Ik had er eerst iets meer slaggitaar inzitten maar ik vond dat teveel gesampled klinken en ik heb niet zo heel veel goede gitaargeluiden. Of ik het orgeltje nog iets zachter kan zetten ga ik bekijken, maar misschien laat ik het ook wel zo...

Ik ben nog niet helemaal over mijn dipje heen, dus ik ben benieuwd of ik weer inspiratie krijg! :koffie::peukie:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top