Denied

Bambisk

jwt
Lid sinds
25 november 2019
Berichten
429
Locatie
Zwolle
Heb deze track ingezonden als demo, maar die komt voorlopig nog niet uit, dat verklaart de titel dan ook. Ben er zelf wel tevreden mee dus wil hem toch posten. Gemaakt met Electribe Sampler, Electribe ER-1 en Waldorf Blofeld. Bewerkt na die tijd in Reaper.

https://soundcloud.com/jeroenski-dingen/demo-165
​​​​​
 
Met veel plezier naar geluisterd, ook op nuchtere maag :verkoght:

Leuk gespeeld met die acidlijntjes.. de kick kan wel wat afwisseling gebruiken (glitch ofzo) en het einde vind ik eerlijk gezegd wat te abrupt.

Mooi hoor Bambisk, enne laat je niet ontmoedigen..Er zwemt nog genoeg vis in de zee. (is dat zo?) 8~
 
Zo, geen slecht begin van mijn woningsdagfeestje! Ik ben iig nu goed wakker..

Succes ermee! En sowieso beroemd zijn lijkt me maar niets... :-)
 
Met veel plezier naar geluisterd, ook op nuchtere maag :verkoght:

Leuk gespeeld met die acidlijntjes.. de kick kan wel wat afwisseling gebruiken (glitch ofzo) en het einde vind ik eerlijk gezegd wat te abrupt.

Mooi hoor Bambisk, enne laat je niet ontmoedigen..Er zwemt nog genoeg vis in de zee. (is dat zo?) 8~

Die kick is iets voor de volgende keer. Dat ie wat abrupt is, ja daar valt zeker wat voor te zeggen. Volgens mij zag ik vlak daarvoor dat ik alweer bijna 6 minuten bezig was en besloot toen dit te doen.

Wat betreft die vis in de zee: Ik laat me zeker niet ontmoedigen en ga gewoon lekker verder 8)​​​​​​​

Zo, geen slecht begin van mijn woningsdagfeestje! Ik ben iig nu goed wakker..

Succes ermee! En sowieso beroemd zijn lijkt me maar niets... :-)

Beroemd zijn lijkt mij ook niets, maar gelukkig zijn er ook een heleboel stappen tussen thuis aankloten en beroemd zijn. Twee maand geleden als doel bedacht: Het zou leuk zijn als een label ooit iets uit wil brengen van mij. Daar hoeven dan niet eens inkomsten aan verbonden te zijn, maar het maakt het misschien wat makkelijker om een iets groter bereik te hebben :)
 
Dit mist nog wat -engeltjes die in je oren plassen- fx om 't creamy te maken naar mijn smaak. Ik kan het niet verklaren maar het klinkt qua klank 13 in een dozijn - is het woord 'droog'?
 
Dit mist nog wat -engeltjes die in je oren plassen- fx om 't creamy te maken naar mijn smaak. Ik kan het niet verklaren maar het klinkt qua klank 13 in een dozijn - is het woord 'droog'?

Dat 13 in een dozijn kan ik me ergens wel voorstellen. In die zin dat er natuurlijk al een shitload aan acid op deze wereld te vinden is. Toch zie ik dat als positief iets, want dat betekent dat ik (tov een een maand of twee terug) van de 'ondergrens' naar het dozijn ben gegroeid. :)
 
Back
Top