Irritation - W.i.P.

die ergerlijke kleinde dingetjes, zijn er voor jou op't juiste pad te zetten, Bohemen..
Trouwens, ik vind'm helemaal niet irritant, nog wat mixen, percussie variëren en van die dingen en 't wordt vast een heel leuk plaatje, want dat is het nu al.
Succes ermee.

Gloomy. ;)
 
die ergerlijke kleinde dingetjes, zijn er voor jou op't juiste pad te zetten, Bohemen..

Als ze het maar niet wagen dichterbij dan anderhalve meter te komen! :duivels:

Trouwens, ik vind'm helemaal niet irritant, nog wat mixen, percussie variëren en van die dingen en 't wordt vast een heel leuk plaatje, want dat is het nu al.

Ik heb er maar overwerk van gemaakt, de track klinkt voor mij nu iets minder irritant.. :-)

:koffie:
 
Daarnet even op mijn mobieltje geluisterd op weg naar het stressvolste moment van de dag..
Boodschappen doen in mijn wijksupermarkt....... :beard:

En het hielp! :-)

:dj:
 
Laatst gewijzigd:
Dank, ik zit zelf thuis op het moment omdat de organisatie waar ik voor werk nog even geen werk voor me heeft... ;{
Ik zit rond te kijken of ik me op een andere manier nuttig kan maken...

Het muziekje heb ik daarnet nog even iets minder valsig gemaakt, de bas irriteerde me wat.. :engel:
 
Laatst gewijzigd:
Fraai uitgewerkt.
Heeft ook een mooie balans.

Vaak denk ik een paar dagen na zo'n nachtelijk experimentje.. O.M.G. :stupid
Dus eventjes afwachten .. :-)

Zou ie al af zijn of zijn er nog verbeterpunten...?

:biertje:
 
Klinkt super!! Heel mooi gedaan... hoewel ik hoop dat je werk situatie snel veranderd maar als dat niet zo is hoop ik dat er nog meer tracks zoals deze gepost worden. Solide werk! :okdan:
 
Inmiddels weer uitgeslapen.. :z :-)

Dank voor de complimenten! Zelf hoor ik ook nog wat dingetjes die mij irriteren...
De kick heb ik wat zachter gezet omdat ie op mijn stereo nogal de boventoon voerde.
 
Daarnet nog eventjes eraan doorgewerkt, maar ik moet uitkijken dat het hele deuntje me niet gaat irriteren..

Is het nog een beetje om aan te horen? :-)
 
klinkt toch zeer professioneel in mijn oren. Zou goed zijn in't midden van een album, als interlidium. Nogmaals, well done. Niets meer aan veranderen, want je gaat 'm verneuken. Top!
 
Tja.. Professioneel?

Werd daarnet tijdens mijn dagelijkse coronawandelingetje door de binnenstad, aangesproken door een plaatselijke bekendheid..
Hij kende me nog wel van vroeger maar wist niet meer hoe ik heette.. Ik heb maar niet verteld dat ik ook muziekjes maak... :-)

Maar dank voor het luisteren! :W

Goed nieuws is dat de organisatie waarvoor ik werk weer een klus voor me heeft. Dus maak ik me iig weer nuttig! :koffie:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top