In the flow

axa

Sample free musician
Lid sinds
11 december 2007
Berichten
230
Locatie
Hoek van Holland
Nu iets anders, synthesizers en gitaren. Symphonic Psychedelic Rock. Niet geschikt voor hardcore EDM.

 

Weinig geduld Alex ? :dubbel:

Nee yo, hij is zeer mooi. Doet me denken aan Pink Floyd waar die vrouw zo zit te jengen. Prachtige schijf. Lekker uitgebalanceerd guitaarspel. Goed gemixed en gemasterd.. Maar ik heb nu zoiets van : wanneer begint ze nou te zingen ? Misschien is ze naar het grote toilet zo te horen, dringend!! Lol 8o) Mooi gemaakt kerel! Greetz, Gloomy.
 
Weinig geduld Alex ? :dubbel:

Nee yo, hij is zeer mooi. Doet me denken aan Pink Floyd waar die vrouw zo zit te jengen. Prachtige schijf. Lekker uitgebalanceerd guitaarspel. Goed gemixed en gemasterd.. Maar ik heb nu zoiets van : wanneer begint ze nou te zingen ? Misschien is ze naar het grote toilet zo te horen, dringend!! Lol 8o) Mooi gemaakt kerel! Greetz, Gloomy.

Exact hetzelfde gevoel hier.
 
Helaas heb ik geen synthesizer die kan zingen. =(. Misschien is er hier een zangeres die dit aan durft. :P
 
Hoi Alex.

Dat je een goed muzikant bent, staat als een paal boven water. :okdan:. Dat bewijs je ook weer met dit nummer. De mix is zuiver en gebalanceerd. De drumpartij is heel goed ingespeeld, net zoals het gitaarwerk.

Wat jammer van de vocals want die zijn véél te langdradig. Ik begrijp het natuurlijk dat je niet zo maar over een goeie zangeres kan beschikken (is mij ook niet gelukt) maar persoonlijk zou ik dan naar een alternatief in de vorm van een instrument zoeken: een dwarsfluit sample met genoeg karakter om tegen de gitaren op te kunnen. Of een distorted saw lead of zo.

Maar dit zijn slechts mijn persoonlijke gedachten. Zoals ik mijn reactie begon: je bent echt wel een héél goeie muzikant! Petje af :halleluja.

:doei:
Danny
 
Wauw.. muzikaal zeer indrukwekkend... de vaardigheid druipt ervan af. Ook heel mooi gemixt. Ik sluit me een beetje aan bij de anderen wat betreft de vocalen (overigens denk ik dat het een man is die hoog zingt)... maar even los daarvan de vocalen zitten wel super-helder in de mix en dat vind ik zelf heel lastig om goed te krijgen. Super mooi werk! :halleluja :okdan:
 
:okdan: mooi zeg. Zijn die drums via een electrische kit ingespeelt?

Mooie sfeer, strak gespeelt en goed gemixt.

Enige is wellicht de gitaar daar mag wel wat meer stilte vallen...nu praat die maar door en door.
 
Mooi :okdan:
er zit met name nog winst in het arrangement: vaker dingen even niet laten spelen
bv de vocal de eerste minuut helemaal niet en van 2:30 tot 3:00 bijna geen drum ?
en die gitaar moet echt af en toe helemaal uitklinken en stilvallen
 
Back
Top