Voor de liefhebbers van oude keldertechno...

dod563

Ouwe rot
Lid sinds
26 september 2008
Berichten
1.158
Als die er nog zijn! Vroeger in een kelder van een klub hier in het dorp gedraaid waar dit soort werk wel aansloeg.

 
Ik heb ze alle 3 geluisterd.. Ik ben zelf ook een Techno liefhebber, maar dan liever het stevigere werk. Deze waren me ook een beetje te minimaal daarom.. de laatste is ook vrij repetitief. Al bij al, ik heb met plezier ernaar geluisterd. Zo weinig sporen en toch zo'n vette sound. ;)

Gloomy.
 
In mijn stadje was in de jaren '90 ook zo'n kelder... Toendertijd vond ik techno herrie en ik had het niet zo op deejays, hoe ouder ik word des te beter ik het kan waarderen.. Misschien vanwege het nostalgische gehalte? :-)

Je muziek heb ik geluisterd.. Het is wel erg minimaal, maar klinkt best authentiek voor die tijd en de middelen die je toen had..
 
Dank voor de reacties. Mbt het minimale, ze zijn uiteraard bedoeld om in de mix te gebruiken en dan is het vaak aan de creativiteit van de DJ om er wat leuks van te maken als het om overgangen gaat.
 
Hey, ik vind het allemaal lekkere beats.
Zit goed strak in elkaar. Mooie gemixed en gemasterd.
 
Thanks voor de nice reacties! Naast het feit dat ik er wel achter ben dat mijn muziek niet iedereen aanspreekt (zoals dat ook bij andere artiesten kan voorkomen) ben ik er ook achter gekomen dat mensen die mijn tracks kunnen waarderen niet meteen al mijn tracks waarderen (zoals dat ook bij andere artiesten kan voorkomen). Maw, ik ga maar gewoon door zoals ik bezig ben en geniet intussen van de positieve feedback. Dank!
 


Hier een mix welke ik net op Soundcloud heb geplaatst. Aangezien ik tracks voornamelijk probeer te maken voor dansvloeren, heb ik ze maar in mixvorm gegoten. Alles vinyl, oude plaatjes en Serato timecode voor eigen tracks. Blijft leuk, eigen tracks mixen.
 
Back
Top