Muddy Water ft Dorothea Wessel

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702


Zee van tijd om met muziekjes bezig te zijn. Enjoy & KEEP IT SAFE. (comments steeds welkom)
 
Smooth track. Heerlijk zo met die vocal. Zeer goed gedaan.
Ik zou zelf de vocal wat meer air geven. Maar dat is een kwestie van smaak.
Het is een top track geworden.
 
Fijn nummer en prachtig gezongen :okdan: Er vallen me wel wat kleine dingetjes op. Af en toe mag de stem wat prominenter aanweziger zijn, dat is toch de hoofdpartij. En ik vind de drum wat statisch. In het begin valt dat niet op, maar naarmate het nummer vordert mag er wel wat gebeuren. Iets meer ritme, een partijtje erbij of een shakertje ofzo. Dan krijg je ook wat meer gevoel van opbouw, denk ik. Maar het zijn details. Mooie track hoor.
 
heel erg mooi weer, staat als een huis
vol, warm, luchtig en met een fijn knisperend randje er aan

een soort van roomboter croissant vers uit de oven, alleen dan voor de oortjes :D

als ik dan één verbeter puntje moet noemen: het laag bij de vocal er wat af halen, of omlaag brengen (of een eq dipje ergens in het laag/mid?). dat zou de track letterlijk nog wat meer ademruimte geven aangezien het nu soms wat versmelt met de rest van de track
 
Mooie track met fijne melodie.
Goede balans in je track, lekker veel ruimte in ieder geval en de background vocals vanaf 1.40 er mooi in gemixt.
 
Iedereen erg bedankt voor de waardering !

Zeer mooi en rustgevend.. Liked. Hoe ben je Doro op't spoor gekomen? Hebben jullie contact? Leuke track Skelet! :okdan:

Internet. Wie zoekt die vind... :-)

Fijn nummer en prachtig gezongen :okdan: Er vallen me wel wat kleine dingetjes op. Af en toe mag de stem wat prominenter aanweziger zijn, dat is toch de hoofdpartij. En ik vind de drum wat statisch. In het begin valt dat niet op, maar naarmate het nummer vordert mag er wel wat gebeuren. Iets meer ritme, een partijtje erbij of een shakertje ofzo. Dan krijg je ook wat meer gevoel van opbouw, denk ik. Maar het zijn details. Mooie track hoor.

Heel goed geluisterd en terechte opmerking. En wist ik al toen ik het afwerkte. Luiheid noemt zo iets. Maar mss toch maar eens reviseren dan...
 
heel erg mooi weer, staat als een huis
vol, warm, luchtig en met een fijn knisperend randje er aan

een soort van roomboter croissant vers uit de oven, alleen dan voor de oortjes :D

als ik dan één verbeter puntje moet noemen: het laag bij de vocal er wat af halen, of omlaag brengen (of een eq dipje ergens in het laag/mid?). dat zou de track letterlijk nog wat meer ademruimte geven aangezien het nu soms wat versmelt met de rest van de track

Klopt als een bus. Ik moet de stem ff opnieuw bekijken. Is wat zoeken naar goed evenwicht tuqssen volume, EQ, ...
 
Back
Top