Gloomy - MF's Give It Up Right Now (Noise House)

Het betere beukwerk :P. Powerful track, met heerlijk opzwepende en stuwende bass/drums. Ja wederom een onvervalste Gloomy met zeer veel afwisselende elementen dat toch allemaal als puzzelstukjes in elkaar valt, daar zitten volgens mij wel weer de nodig uurtjes in! ;) Leuke twist die trumpet die er af en toe doorkomt btw. Uitstekend gedaan hoor!
 
Robi , jrs , dj sinn , Fifth Bot Dank jullie wel heren, dit doet heel erg deugd om te lezen. Blij dat ie in de smaak valt. Idd, daar zitten heel wat uurtjes in.. Moét hé :)
 
Lekkere beukende roggelende plaat Gloomy.
Zit goed in elkaar met verrassende elementen.
 
What can I say?
Enjoy is niet helemaal de bedoeling lijkt me, dit klinkt wel een beetje verontwaardigt.
Ik zet dit niet voor de gezelligheid op in ieder geval.
Maar de toon/sfeer van de track en de sounds passen goed bij elkaar in elk geval, de message is clear.
Zou mooi passen bij een clip over daklozen en Wallstreet die maar een paar kilometer van elkaar verwijderd zijn.
 
Haha, dank jullie wel heren, doet deugd om te lezen. Nee, krautrock, mijn muziek is niet altijd positief, maar wel boordevol bewustvorming :) Thnx guys!
 
Goede basis,maar beetje te veel random elementen erop geduwt

En vergeet niet ,als diegenen die het moeten opgeven je motherfuckers noemt moet je zelf niet te veel verwachten ;)
 
ja, teveel random elementen, 't is nou eenmaal mijn stijl... En de boodschap gaat erover dat als je miljonair of miljardair bent, je ook maar een stukje van je geld moet delen met diegene die niets hebben. Zou verplicht moeten worden. Thanks voor je bezoekje egres :)
 
En de boodschap gaat erover dat als je miljonair of miljardair bent, je ook maar een stukje van je geld moet delen met diegene die niets hebben. Zou verplicht moeten worden.

Beetje off topic maar het gaat wel over de inhoud van je track.
Ik heb me wel 'ns afgevraagd als bij wet iedereen die meer dan bijv 20 miljoen in geld en andere bezitingen heeft de rest inlevert bij de staat waardoor er een herverdeling van kapitaal plaats vindt?
Krijg je een meer egalitaire wereld met toch genoeg verschil voor uitdaging voor de mensen, gekke gedachte misschien maar toch?
M'n vader zei vroeger wel 'ns "je eet toch niet meer dan één biefstuk per dag"
Wat zou er met zo iemand z'n drive gebeuren als je dan op je max zit, zou zo iemand z'n energie ergens anders op richten, misschien creatiever worden of zich op andere vlakken ontwikkelen, een studie oppakken enz?
Meer dan 20 miljoen wordt dan betekenisloos en iemand z'n macht is dan ook beperkt, die kan dan ook niet bijna ongelimiteerd invloed uitoefenen zoals nu soms wel het geval is.
Zou zo iemand als Jeff Bezos bijv dan nog steeds de drive hebben om mensen een hongerloontje te laten verdienen?
 
Dat knalt lekker uit mijn speakers! Ik hoop dat de buren het me vergeven..
En nee, bij mij valt er niets te halen... :-P
 
Back
Top