Love Martyr

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Na enig wikken en wegen heb ik dan toch maar besloten om weer een nieuwe songtrack hier te plaatsen.
Het is deels een fictieve song, maar refereert ook een beetje aan mijn 'onstuimige liefdesleven' :P
Om eerlijk te zijn vind ik de instrumentale versie nog het meest geslaagd.
Ook heb ik hiervan nog een videoclip gemaakt.
Heb tevens ook nog een versie met vocalen via vocoder, maar deze is helaas toch wat te rommelig geworden voor mijn gevoel.
Toch heb ik de link hiervan nog ook even geplaatst hier ook, alhoewel mijn voorkeur toch nog het meeste uitgaat naar de instrumentale versie.



https://soundcloud.com/gardensofhega/love-martyr-instrumental


https://soundcloud.com/hega76/love-martyr


Feedback is uiteraard welkom.
 
Geef mij maar de instrumentale versie, want die met de vocoder klinkt idd rommelig en is kwasi onverstaanbaar.. Al bij al, een leuke track die instrumentale versie. Doe zo verder! Greetz, Gloomy :)
 
Duidelijk de versie zonder vocoder! Ik vind het zelf altijd vrij moeilijk om een vocoder verstaanbaar te maken. Meestal versta ik het zelf wel, maar anderen die ernaar luisteren helemaal niet. Gebruik 'm eigenlijk alleen nog om stemmen aan te dikken. Denk wel dat de instrumentale versie wat zang kan gebruiken, maar al wel lekker sfeervol. Speel de je gitaar zelf?
 
Duidelijk de versie zonder vocoder! Ik vind het zelf altijd vrij moeilijk om een vocoder verstaanbaar te maken. Meestal versta ik het zelf wel, maar anderen die ernaar luisteren helemaal niet. Gebruik 'm eigenlijk alleen nog om stemmen aan te dikken. Denk wel dat de instrumentale versie wat zang kan gebruiken, maar al wel lekker sfeervol. Speel de je gitaar zelf?

De gitaar speel ik deels zelf en er zijn ook (gitaar)samples in verwerkt.
Heb voor de vocoder-vocals trouwens de Boss Vo-1 gebruikt.
Verder moet ik me aansluiten bij wat je geschreven hebt.
 
Zitten lekkere melodylijnen in Robi.
In het begin misschien iets teveel van alles.
Maareh, lekker bezig hoor. btw: ik heb alleen de instrumentale geluisterd.
 
Hey Robi, tja jij produceert teveel (kidding :P), dat kan ik allemaal niet bijbenen hoor, dus maar gewoon ff je laatste track beluisterd. Leuk om toch af en toe wat andere instrumenten te horen (guitaren in dit geval, goed gespeeld) naast al het elektronisch geweld wat meestal hier op het forum voorbij komt.

Orginele track met een goede opbouw aan het begin. De Kick staat volgens mij wel net wat te hard, komt wat plofferig (is dat een woord? :P) over. Op sommige plekken gebeurt af en toe teveel tegelijk en in dezelfde ruimte, probeer de elementen wat meer een eigen plek te geven door panning of EQ bv. Na zo'n 3m heb ik het dan wel weer gehad, zoveel voegt eea niet meer toe nadien.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top