[TRACK] A Fast High

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Lid sinds
16 oktober 2002
Berichten
922
Locatie
Amstelveen
Hi,

Weer wat inspiratie gevonden dit weekend.
Ben benieuwd naar jullie reacties

https://soundcloud.com/mccanproductions/a-fast-high-dance-edm
 
Hey Paul, deze is heel mooi man, heb er met plezier naar geluisterd. Alleen, nou ja, die stilte op het einde zou ik ervan af knippen. Good luck!

Gloomy :)
 
Ik luisterde van de week wat oude trance en dancehits van rond de eeuwwisseling. Daar kan deze zo tussen, prettige poppy house. Mooi gedaan :okdan:

Toch nog een dingetje: na de tweede break valt hij precies hetzelfde. Daar zou ik nog iets aan toevoegen. Misschien een melodielijntje erboven of wat extra percussie ofzo. Dan wijkt hij net wat af.
 
Robi &
e-Gloomy-nations
Dank voor jullie comments. track loopt idd iets uit :-)

bombario
Thanks for feedback. Ik begrijp je punt m.b.t. het toevoegen van iets extra's in de 2e break. Ik denk ook een goede lead melody erover. Ga ik mee aan de slag.
 
Ik luisterde van de week wat oude trance en dancehits van rond de eeuwwisseling. Daar kan deze zo tussen, prettige poppy house. Mooi gedaan :okdan:

Toch nog een dingetje: na de tweede break valt hij precies hetzelfde. Daar zou ik nog iets aan toevoegen. Misschien een melodielijntje erboven of wat extra percussie ofzo. Dan wijkt hij net wat af.

Hi, ik heb de track aangepast.
Nu startend met web korte melody.
2e break nu niet dezelfde zang, maar een vrolijke melody.

Ben benieuwd of ieder het een verbetering vindt.

gr,
Paul
 
Eerste wat in me opkomt: mooie open mix! Klinkt erg lekker hoor! De muziekstijl zelf vind ik wat aan de commerciele kant, maar da's maar smaak, en aan de commerciele kant zit toch ook het grootste publiek, dus, haha! :P
Even verder naar de track, je hebt een prima opbouw van je track voor elkaar met hedendaags plot twists etc, deze kan zomaar op de radio gedraaid worden, puik werk dus!
 
Eerste wat in me opkomt: mooie open mix! Klinkt erg lekker hoor! De muziekstijl zelf vind ik wat aan de commerciele kant, maar da's maar smaak, en aan de commerciele kant zit toch ook het grootste publiek, dus, haha! :P
Even verder naar de track, je hebt een prima opbouw van je track voor elkaar met hedendaags plot twists etc, deze kan zomaar op de radio gedraaid worden, puik werk dus!

Dank je wel voor de positieve noot.
ik ben ook blij met het resultaat :)
 
Back
Top