Sinn - FUGAZI

Dark spacey sfeer:okdan:
Mixen tips: je low end is veels teveel over powered.:erm:

Ik heb hier voorbeeld gezet waar de frequencies wat meer in balans zijn...voornamelijk behoorlijk aantal db cut op sub en low end.
Verder zoveel mogelijk origineel sound gelaten.
Dan heb je een referentie.
 

Attachments

  • FUGAZI 24032020_remaster.mp3
    6,1 MB · Bekeken: 93
Aangezien de donkere vibe van de track zou ik wat high end van de klap afhalen ...past wat meer in het geel van de sfeer dan.
 
Vette track! Goeie donkere sfeer. Van mij had de clap iets minder aanwezig gemogen, maar verder vind ik het erg vet klinken. Ik zou ook zeker niet die low end weghalen zoals just a dude geeft gedaan, dat maakt de track juist als je het mij vraagt. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
 
thx heren! Zeker feedback waar ik iets mee kan, heb zelf nog even geluisterd op de koptelefoon en idd, de clap is wat aan de schelle kant. De basslaag is idd ook een beetje een brei.. hoopjes geluidjes erin:engel:. Ga er weer mee aan de slag!:biertje:
 
ik vind dit wel lekker klinken. ik kan op dit moment niet de mix erg goed beoordelen (de koptelefoon waarmee ik nu luister, geeft te veel bas, maar voor jouw track is het niet te veel. overigens een cheap koptelefoon, al is het een sennheiser.)
de mix klinkt wel goed, op de koptelefoon...
 
Back
Top