The cutest techno boyband: Niet 1 maar 12 tracks van ambient tot techno

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.265
Locatie
Grou
In plaats van enkel wat te jammen met mijn setup heb ik mijzelf de afgelopen tijd gedwongen om van loops echt eens tracks te maken. Omdat er volgens mij in dit genre nog geen boybands zijn, heb ik daar gelijk maar het thema van gemaakt, The cutest techno boyband.

The resultaat tref je hier


Feedback, bij voorkeur tenminste 2 volzinnen is altijd welkom.
 
Ik ben aan't luisteren.. Klinkt heel erg goed. Maar je hebt onder het verkeerde topic gepost, deze mag onder "releases" staan. Coole muziek yo, ik blijf luisteren :)
 
Bedankt dat jullie de tijd namen om te luisteren.

Technoboyband ben je al te laat voor; die bestaat al: FJAAK

Jammer! Geen primeur voor mij, moet ik het toch echt van de muzikale kwaliteit hebben :)

Klinkt heel erg goed

Dank! De nummers bouwen op, dus niet direct knallen zeg maar, zowel in arrangement als in volgorde, om weer te eindigen met een ambient track https://soundcloud.com/martijn-schmit/aftermath
 
Ik heb ze alle 12 gehoord.. Heel erg goeie muziek.. vrij origineel moet ik zeggen, ook die laatste. Goed gedaan Martijn :)
Bedankt! Er zat behoorlijk wat tijd in, een loopje van 8 bar is zo gemaakt, maar dan doorzetten om er een track van te maken.............pfffffffffffff.
 
Goeie techno boy band tracks. Zit ok opbouw in het album alles goed gemixed zo ver ik kan oordelen. Moet ze nog een keer helemaal luisteren. Laatste twee tracks vind het beste zover.
 
Goeie techno boy band tracks. Zit ok opbouw in het album alles goed gemixed zo ver ik kan oordelen. Moet ze nog een keer helemaal luisteren. Laatste twee tracks vind het beste zover.

Bedankt, die voor laatste was best technisch om te maken, de laatste rolde er zo uit. Voor mastering gebruik ik gewoon wat Ableton plugins + Frontier.
 
Back
Top