Gloomy - Buy Your Suffering (Noise House/D&B)

Duister hoor! Merk ook wel wat van je metal achtergrond in deze track...

Hier gaat het nog goed tijdens mijn verplichte vakantie.. Heb wel snel mijn hooikoortsmedicijnen besteld omdat ik anders buiten zo door iedereen word aangestaard.. :-)
 
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomy-buy-your-suffering


"So, after the Big Outbreak, it is necessary to continue to stay inside your house. When you have a garden or balcony, plant some flora. Let the bees come back. Don't use your grass machine again. You will buy a lot of suffering.

Now take care and plant some trees.

Made in FL-studio 6


**FREE DOWNLOAD**"

Hey, ik gebruik dit topic als een persoonlijk soort blog, waar ik mijn dingen kwijt kan aan de buitenwereld.

25/03/2020

Ik ben voorlopig nog gezond en hou me bezig met :

** tuinieren
** produceren
** leren om een radio presentator te worden
** films & documentaires bekijken
** social media

** SOCIAL DISTANCING

Mijn vriendin en mijn 4 poezen brengen veel soelaas in deze vrijwel dystopische tijden.

Ben benieuwd naar hoe jullie het stellen ??

Love you guys, Gloomy. :D

vind hem wel lekker spacen
mooie fx ellementen
vind die choir vocal ook wel leuk er tussen passen
 
Dit is precies dezelfde strekking als wat ik wilde schrijven. Enige aanvulling is dat ik deze stijl helemaal nog niet kende. In ieder geval niet als zijnde een specifieke stijl 8~

Het Bambisk, dank je wel makker, doet deugd om te lezen.. Nee, het is een onbekende stijl, een beetje eclectische Noise House, als je't mij vraagt. Bedankt voor je bezoekje :)
 
yeah! weer een prachttrack! prachtig in balans. krachtig!

voor iemand met chronische agorafobie, is de wereld niet echt veranderd, of beter de wereld lijkt meer op mijn wereld....

Ik weet perfect wat je wil zeggen, Arjan. Dank je wel voor de lieve woorden. Ah ja, heb je Skype ? :luv:
 
Duister hoor! Merk ook wel wat van je metal achtergrond in deze track...

Hier gaat het nog goed tijdens mijn verplichte vakantie.. Heb wel snel mijn hooikoortsmedicijnen besteld omdat ik anders buiten zo door iedereen word aangestaard.. :-)

Thnx Bohemen, van harte.. Leuk, je hoort mijn metal-invloeden :)

Lol, ocharme, je moet het maar hebben deze dagen : hooikoorts. De mensen staren je aan als gek, kan ik me voorstellen. Nogmaals bedankt kerel!

Groetjes,

Gloomy.
 
vind hem wel lekker spacen
mooie fx ellementen
vind die choir vocal ook wel leuk er tussen passen

Thanks Harry, doet goed om te lezen :) Hou je sterk, vriend. :okdan:
 
Geweldige track!! Mooi gebalanceerd... stevige fundering en dan lekker veel effecten en geluiden erop! Lekker man. Goed te horen dat alles nog goed is daar. Hier ook. Werk permanent thuis. Bevalt prima. En inderdaad ook lekker in de tuin bezig. Genoeg te doen... en helaas... ook ik moet gras maaien anders kom ik er niet meer doorheen straks...
 
Hey 3ddie, thanks a lot voor je geweldige feedback man, doet me deugd om te lezen. De lockdown bevalt me ook prima. Wat een rust zeg. Goed dat je je kunt bezighouden.. Maar wat betreft dat gras afrijden.. zou je niet liever wat meer bijtjes in je tuin hebben ? 't zijn namelijk de meest belangrijke dieren in de wereld en ze zijn bijna uitgestorven. Doen, zou ik zeggen! :)

Dank u makker,

Gloomy. :)
 
Back
Top