Psydub voor op het leipe strand

Rommelig of niet, je weet in ieder geval een niveau te halen waar ik nooit bij zal komen.
En ik ben heus wel wat creatief aangelegd maar als ik die stroom voorbij hoor komen dan denk ik alleen maar; "hoe komt ie erop"?
En dan vind ik het knap dat je ondanks de vele wisselingen toch een hele coherente track weet te maken, dat vind ik echt knap.
Want er zijn er meer die veel creatieve invallen hebben maar weet het maar tot een goed geheel te houden ipv iets wat alle kanten op gaat.
En nou ben je ook wel iemand die tot het gaatje gaat want ik herinner me nog een post indertijd dat je dagen bezig was om een bepaalde sound van Sphongle geloof ik te onderzoeken hoe je dat kon maken.
En dat hoor je ook wel weer terug in je tracks vind ik.
Bedankt in ieder geval voor je toelichting.


Sorry voor mijn veel te late bericht (m'n nummer hier is nu wel een beetje passé, de volgende gaat al weer richting 'af' haha!).

Tja, zijn toch ook wel de jaren ervaring inmiddels denk ik, de lat hoog leggen en niet snel tevreden zijn.
Zit vaak ook wel aardig wat tijd in hoor. En soms allemaal ook heel snel, en op de spontane ingevingen drijven. Das eigenlijk het lekkerst, als het zo gaat. ;)
Heb ook die tijden wel gehad van de coherentie verliezen, of dat het toch voor anderen vaak 'te vaag' was, 'alle kanten op ging'. Maar dat leer je op den duur wel, die coherentie behouden, of door trucjes gewoon aan elkaar verbinden zodat het weer klopt. :)
Dank iig. Waardeer ik!
 
Back
Top