Psydub voor op het leipe strand

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB


Hoe vinden jullie m'n nieuwe werkje so far? Wat kan nog cooler/vetter mss?

Morgen weer een dag :dj:
 
Hey Dozart, wat een leuke track zeg, al die effectjes en tweakjes, zeer lieflijk allemaal, heb met plezier geluisterd. Ik zou er niet teveel meer aan veranderen. Thanks for sharing & take care!

Gloomy :)
 
https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-psychedelic-rebel

Hoe vinden jullie m'n nieuwe werkje so far? Wat kan nog cooler/vetter mss?

Morgen weer een dag :dj:

Die gaat tussen m'n favorieten. Het enige wat ik misschien anders zou doen is de hoge toon vanaf 0:27, die vind ik persoonlijk iets te schel klinken. Het leidt echter niet af van de rest van de geluiden dus zo'n probleem is het ook weer niet.
 
Hey Dozart, wat een leuke track zeg, al die effectjes en tweakjes, zeer lieflijk allemaal, heb met plezier geluisterd. Ik zou er niet teveel meer aan veranderen. Thanks for sharing & take care!

Gloomy :)


Dank u zeer, herr Gloomer :)
 
De rest ook bedankt. :)
Naar de hoge toon die wat schel zou klinken, ga ik nog even kijken. Misschien wat hoog eraf.
 
Geüpdate.
Toon die bij 0:27 ook wat minder schel gemaakt!
Nog meer dingen gedaan uiteraard. Einde ook netter uitgewerkt inmiddels. Betere versie van gemaakt. :mega:
Luister 'm nog 'ns zou ik zeggen.
 
Geüpdate.
Toon die bij 0:27 ook wat minder schel gemaakt!
Nog meer dingen gedaan uiteraard. Einde ook netter uitgewerkt inmiddels. Betere versie van gemaakt. :mega:
Luister 'm nog 'ns zou ik zeggen.

Ik zou hier niets meer aan doen nu. De toon komt nu minder schel over bij mij, maar is nog steeds duidelijk aanwezig. :okdan:
 
Vette track Dozart!
 
Leuk. Glimlach op m'n gezicht. Dank daarvoor!

Voor mij het type track waar "het verhaal" belangrijker is dan bijvoorbeeld de productietechniek.
 
Leuk. Glimlach op m'n gezicht. Dank daarvoor!

Voor mij het type track waar "het verhaal" belangrijker is dan bijvoorbeeld de productietechniek.


Good to hear that :D
Al mag je wat mij betreft, als je aanmerkingen hebt op productietechnisch niveau, zeker ook ff je op- en aanmerkingen doen. Ik streef toch altijd ook wel naar perfectie haha.
Andere, frisse oren horen soms waardevolle dingen die van pas kunnen komen.
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou hier niets meer aan doen nu. De toon komt nu minder schel over bij mij, maar is nog steeds duidelijk aanwezig. :okdan:

Hij prikte wat te veel op de oortjes eerst nog, dat was een goed punt. Uiteindelijk wel mooie tussenweg in gevonden denk ik idd.
 
Versie productietechnisch ;) nog wat bijgesteld: geüpdatet.
 
Weer een echte Dozart track!
Ik weet niet waar je het weer vandaan haalt maar ook deze weer vol creativiteit en interessante geluiden, grappige effecten.
In dit nummer zitten zo maar weer 10 ideëen waar je weer een nieuw nummer mee zou kunnen beginnen, echt knap!
 
Weer een echte Dozart track!
Ik weet niet waar je het weer vandaan haalt maar ook deze weer vol creativiteit en interessante geluiden, grappige effecten.
In dit nummer zitten zo maar weer 10 ideëen waar je weer een nieuw nummer mee zou kunnen beginnen, echt knap!

Helemaal vergeten te reageren hierop, maaruh supermooi compliment! Vielen dank. :)
En ja, vele ideeën ontspruiten eruit. Nieuwste in de maak (nog in zeer ruwe fase!):

https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-innocent-playgrounds
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top