Fifth Bot - Lost

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.734
Locatie
Nijmegen


Ik vond het wel weer eens tijd voor een liedje (ipv een dance track). Ik kan voor geen meter zingen, dus dan maar een stukje piano in de hoofdrol. Verder heb ik geprobeerd er een wat live feel aan te geven.
 
Mooi donker begin, beetje Alessandro Cortini. Ik vind het bijna jammer dat ie daarna zo uplifting wordt (door de lead) maar dat komt vast door mijn donkere bui. mooi stuk muziek!
 
Klinkt goed! De drumpartij is wat apart, moet ik even aan wennen, maar het werkt op zich wel in de context van het nummer.
 
Gentlemen, thnx voor de fijne comments!

Ik vind het bijna jammer dat ie daarna zo uplifting

Ergens deel ik die mening wel. Het 2e stuk is niet helemaal hoe ik het gepland had, maar dit kwam er uit :P.

ik mis vocalen

Ja dat klopt wel, met deze track had ik dat wel in gedachte, maar als ik dat zelf zou doen, dan loopt het bloed je uit de oren :D. En er vocalen bijzoeken is me de laatste keer niet echt goed bevallen (zie de SF contest).

Iedereen bedankt voor het luisteren en de moeite om even iets op te schrijven!
 
Ik sluit me aan bij Erwinn , begin heeft inderdaad wel wat weg van Cortini. Dat vind ik dan ook het mooiste, het vervolg is gewoon niet helemaal mijn ding. Vond de drums een beetje afleiden en vooral de cymbals er een beetje uitspringen omdat die wat "neppig" waren, weet het even niet beter te verwoorden. Maak er twee nummers van, zet mooie zang op het eerste stuk en ik koop het album. ;)
Fivver kan ook een optie zijn, zeker als je een idee hebt wat de zanglijn moet zijn. Of je moet uiteraard iemand in je omgeving kennen die kan zingen.
 
Mooi nummer zeg! Wij mij betreft kan kan dat tweede stuk zeker wel, maar is het wat rommelig. Ik keek zelfs even of ik niet per ongeluk twee keer het nummer aan het staan in verschillende tabs ;). Maar, bovenal complimenten voor het geheel :okdan:
 
SmartBits kobuz , ja ook deze feedback begrijp ik wel, ben er zelf ook niet helemaal kapot van dat 2e stuk (maar was wel leuk om te prutsen). Thnx voor de suggesties (en ook van bombario ), maar het nummer hangt me al weer de keel uit, al weer te lang mee bezig geweest :D, dus gewoon maar weer op naar de volgende en misschien dat ik het op een later moment nog eens probeer om er nog wat beters van te maken.

Thnx!
 
Back
Top