Sweet Mary Jane (gamerpop goes dop)

teeP

Stamgast
Lid sinds
25 december 2008
Berichten
463
Locatie
Fryslân
nou ja iig een beetje dubbie dan:). Een schetsje nog wat uitgewerkt van anderhalf jaar geleden die ik toen maakte met een stonede kop. Maar heb laten liggen omdat ik met andere dingen bezig was. enjoy or not:P!! Cheers:koffie:!!!

 
Ik zit nu met een kopje koffie wakker te worden, de zon schijnt, de gordijnen zijn open, en dit uiterst chille en warme muziekje is de perfecte tune om eens even rustig bij te komen! Mooie sounds, prettige akkoorden en melodieën, dit klinkt gewoon goed...

Ik zit er om dezelfde redenen ook over te denken om de Mary Jane tijdelijk te laten staan, maar met het thuis-isolement waar ik nu in zit is die jonko zo ongeveer het enige wat mij er nog van weerhoud om met mijn kop tegen de muur te gaan rammen. Ik heb er bewondering voor dat het jou wél lukt. Zeker een verstandig besluit!

Ik wens iedereen een gezond weekend toe.
 
funkaholic1972 Erwinn Bedankt voor het luisteren en ben blij dattie wat in smaak valt :)!!

funkaholic1972 voor mij is het niet zo heel moeilijk om er een tijdje van af te blijven aangezien ik toch meer m'n momenten heb wanneer ik m'n verdamper opwarm dan dat ik dagelijks gebruik. Maar met muziek maken vind ik het altijd wel heel erg fijn
 
Vind dit een hele lekkere relaxte track, fijn geluisterd!
Mary Jane werkte in ieder geval goed voor je creativiteit indertijd. ;)
 
Back
Top