Ferroic

Erwinn

Stamgast
Lid sinds
22 december 2013
Berichten
283
https://soundcloud.com/prydrm/ferroic

Van de nood een deugd maken. Verplicht thuis en wat extra tijd om muziek te maken. Deze track heb ik gemaakt met de Analog Four, de MB33, de MS20mini en instrumenten uit de V-Collection van Arturia. Benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
Aangenaam, fijne sfeer. Ik vind dat de "off-beat" op een prettige manier afleidt. Qua compositie zijn de geluiden in balans, qua mix lijken de geluiden elkaar soms wat in de weg te zitten. Dat laatste kan aan m'n crappy phone liggen.
 
Net over monitoren geluisterd. Het laag "verzuipt" hier en daar. Heb de indruk dat door de reverbs komt. Misschien die verbs iets anders filteren. Het hoog (percussie), mag iets harder. Het geluid waar de track mee begint en de MB33, zou ik iets meer uit elkaar pannen, voor ruimtelijker effect.

Details. Nogmaals, mooie track.
 
Net over monitoren geluisterd. Het laag "verzuipt" hier en daar. Heb de indruk dat door de reverbs komt. Misschien die verbs iets anders filteren. Het hoog (percussie), mag iets harder. Het geluid waar de track mee begint en de MB33, zou ik iets meer uit elkaar pannen, voor ruimtelijker effect.

Details. Nogmaals, mooie track.

Dank voor het luisteren en je commentaar, fijn wanneer een ander paar oren er kritisch naar luisteren.
 
Ja, dit ademt meer. En de "warme deken" blijft behouden. Wat mij betreft mag wanneer het "Rhodes" filter omhoog gaat, er iets meer Q bij. Net voor het accent.

Nu heb ik moeie oren. Door je track wat oude opzetten van mijzelf erbij gepakt en ben gaan oefenen op m'n klarinet. Dank voor de inspiratie :)
 
Zo had ff geen tijd om tracks te luisteren, dus nu maar ff een inhaalslag, te beginnen met jouw track en je stelt me niet teleur! Erg fijne track weer, heerlijk chill ambient vibe, I dig your sound very much!
Misschien nog een klein dingetje, overall lijkt de track net wat aan de doffe kant, vooral aan het begin hoor ik dat, maar ut kan ook aan mij liggen hoor, ik luister nu wel op het eind van de dag.

Edit: ah ik zie nu dat een soortgelijke comment al gemaakt is, maar ook dat je eea gerepareerd hebt... Tja misschien loop ik echt te kniezen dan...
 
Back
Top