Gloomy - Artificial Photosynthesis (New Beat/Acid)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
Een langzame (114 bpm) danstrack. Niets bijzonders vind ik zelf, maar hij klinkt wel leuk.

Wat vinden jullie ?



Hou jullie allemaal goed in deze bizarre tijden!

Liefs,

Gloomy. ;)
 
Ja, klinkt best leuk hoor! Ook wel een beetje bizar, maar het blijft tussen de lijntjes...:-)
 
Ha Gloom

Ik vind dat gepan maar raar in 't begin :) . Ben ook niet zo gek van de 303 sound/pattern. De samples zijn wel tof. Break in 't midden is welkom. Dat oud typmaschien geluid is opvallend. Vind 't na de break eigenlijk beter dan ervoor Gloom :)
 
Ik vind het tempo wel tof en die ouwe newbeatsound
De 303 klinkt niet zoals ik 'm graag hoor helaas
 
Ha Gloom

Ik vind dat gepan maar raar in 't begin :) . Ben ook niet zo gek van de 303 sound/pattern. De samples zijn wel tof. Break in 't midden is welkom. Dat oud typmaschien geluid is opvallend. Vind 't na de break eigenlijk beter dan ervoor Gloom :)

Die panning, op de hihats bedoel je.. hoort 't niet altijd zo te zijn? Hij is misschien teveel gepand.. 30% namelijk. Wat betreft die 303, op't ImageLine forum zegt er iemand dat die 303 heel erg goed is en ook wel een inspiratiebron geweest is, dus meningen verschillen nou eenmaal. Ja, na de break vind ik hem ook beter, daar heb je gelijk in.. Dank je wel, van harte, klinkske!!! :)
 
Ik vind het tempo wel tof en die ouwe newbeatsound
De 303 klinkt niet zoals ik 'm graag hoor helaas

Prima toch, Tragma.. Dank je wel, van harte.

:)
 
Goedemorgen Jan, ik moet eerlijk zijn, deze kan mij niet zo bekoren in vergelijking met sommige van je andere producties. Ik kan er niet precies de vinger opleggen, het is iets met de sounds en het arrangement wat bij mij niet lekker aankomt. Misschien heeft hij nog meer werk nodig, of misschien gewoon laten liggen en verder met iets anders?
 
Hey Funk :)

Dank je wel voor je (h)eerlijke commentaar. Tja, ik zei het al hé : "niets bijzonders".. je hebt gelijk, maar ik krijg tegelijkertijd toch veel positieve reacties.

Ik ga er niet meer aan verder werken.

Heeft dat nog iemand voor dat zijn/haar producties alsmaar slechter worden ? En hoe komt dat ?!

Sterkte allemaal, geniet van het leven :luv:
 
De panning stoort mij niet. Waar komt die 303 uit? Mix is bijna perfectie in mijn oren althans.

edit: ik vind hem bijzonder goed klinken en ik hou van tracks die buiten het conventionele gaan, ik heb wel 1 stoorpunt en dat is dat supersaw leadje, geeft de track een 2004 vibe en vind het persoonlijk een schande.
 
De panning stoort mij niet. Waar komt die 303 uit? Mix is bijna perfectie in mijn oren althans.

edit: ik vind hem bijzonder goed klinken en ik hou van tracks die buiten het conventionele gaan, ik heb wel 1 stoorpunt en dat is dat supersaw leadje, geeft de track een 2004 vibe en vind het persoonlijk een schande.

Ik vind de mix ook heel goed klinken! Ik stoor me niet persé aan de supersaw, maar misschien had iets duisterders ook gemogen
 
De panning stoort mij niet. Waar komt die 303 uit? Mix is bijna perfectie in mijn oren althans.

edit: ik vind hem bijzonder goed klinken en ik hou van tracks die buiten het conventionele gaan, ik heb wel 1 stoorpunt en dat is dat supersaw leadje, geeft de track een 2004 vibe en vind het persoonlijk een schande.

LOL :dubbel:

Dank je wel Alterkraft, de 303 is ABL2 en ik ben superblij dat je de mix zo goed vindt, nou dat mag ook wel na 15 jaar produceren hé, ik bengein het eindelijk te leren ;)

THANK YOUUUUUUU !!!

:luv:

Gloomy
 
Ik vind de mix ook heel goed klinken! Ik stoor me niet persé aan de supersaw, maar misschien had iets duisterders ook gemogen

Sjoelie, je bent weer van de partij, dank je wel makker, is super tof van je.. Duisterder, U vraagt en wij draaien, ik ga meteen aan de slag met een nieuw, duister nummer. Thanks mate!

Gloomy :)
 
Ja, Bambisk dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik dat dat mss teveel zou zijn, had het beter gedaan. Leuk dat jij, jullie, het zo'n leuke track vinden. Ben blij :D

BEDANKT!

Gloomy
 
Ja, Bambisk dat dacht ik eerst ook, maar toen dacht ik dat dat mss teveel zou zijn, had het beter gedaan. Leuk dat jij, jullie, het zo'n leuke track vinden. Ben blij :D

BEDANKT!

Gloomy

Het is het tegenovergestelde van mijn tracks. Die hebben het weer te veel, wat anderen soms als storend ervaren. Dit is daarentegen niet storend :okdan:
 
vind de drums lekker crispy. Toffe sfeer, wel coole track. Die vieze synth in de break is vet. Vind alleen dat die lieve chords er dan overeen komen beetje wat van die viezigheid wegnemen. 1,40 is die synth heel tof. Alleen een dikke kickdrum eronder al la daft punk Da Funk zou niet mistaan. Maar dan heb je meteen een heel ander nummer haha.
 
Okee, thanks a lot Satchmo, ik zal een referentietrack van Daft Punk Da Funk aan mijn volgend project toevoegen. Goeie tip, merci. Ben ook blij dat je'm leuk vond. :)
 
Back
Top