Lockdown

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Mijn dipje lijkt voorbij te zijn...

Het was een paar weken geleden frustrerend dat de enige muziekprofessional die (nog) in mijn netwerkje zit, zo weinig interesse had in mijn muziekjes... Maar dat ben ik alweer bijna vergeten! :-)

Ben daarnet begonnen aan:

https://soundcloud.com/bohemen/lockdown
https://www.reverbnation.com/bohemen...4-lockdown-wip

De mix pruts ik morgen wel aan verder...

:biertje:
 
Dank heren! Ik moet idd nog nadenken over het einde...
Daarnet heb ik de mix proberen te verbeteren.

De komende dagen mag ik niet naar mijn werk, dus genoeg tijd! :-)
 
Fijne geluiden, maar het klinkt wel een beetje als een jam. En de Rhodes in het begin zit de bas wat in de weg. Misschien kun je daar de bas wat uitfilteren? Maar sfeertje is fijn, beetje hypnotiserend ook met die 303. Goed gedaan en welkom terug :okdan:

P.S. Je zou nu maar muziekprofessional zijn. Heb je de komende tijd waarschijnlijk ook weinig te doen. ;{
 
Dank! Het is inderdaad een jam... :eureka:

Ben nu bezig het enigzins acceptabel te laten klinken... Wellicht komt er nog meer variatie in...
Het heeft een duister sfeertje dat me wel bevalt...

P.S. Je zou nu maar muziekprofessional zijn. Heb je de komende tijd waarschijnlijk ook weinig te doen. ;{

Ik wil niet vooruit lopen op de ontwikkelingen, maar ik verwacht wel dat een aantal mensen in de problemen komen...
Zelf zit ik al enige tijd in een lastige situatie, dus ik heb er al wat ervaring mee.. :-)
 
Dank! Nog even geprobeerd het beter over mijn stereo te laten klinken, maar nu vind ik het wel mooi voor vandaag...

:koffie:
 
Als basisidee een lekkere track en die biedt zeker genoeg om er een toptrack van te maken.
Vind 'm nu al lekker.
 
Dank Willem! Of het een toptrack wordt weet ik nog niet hoor... Maar ik doe mijn best! :-)
 
Laatst gewijzigd:
Toch even reageren. Ik kwam op het lumineuze idee om mijn nieuwe track Lockdown te noemen. Maar bedacht toen dat ik vast niet de enige zou zijn. Ziehier :D

Idd, zal ook ik niet de enige zijn die deze crisis thuis muziek zit te maken... :-)

aan't einde heb je nog niets veranderd, hoor ik?

Nee, het einde is idd nog niet klaar...
 
Back
Top