Oscillations (Novation Peak, Behringer Deepmind 12 and FM8 )

Altijd mega respect voor degene die het live inspelen.
De piano vind ik super klinken. De sound die je met het bovenste keyboard vind ik minder to be honest, OK de single tonen, maar niet als je de chords speelt.
Maareh, verder, super hoor.
 
Heel erg knap gedaan! Lijkt me heerlijk als ik zo kon spelen zeg... Het geluid dat je met het bovenste keyboard bestuurd is wat te dik, dat snoept teveel van de mix.
 
Bedankt voor de comments en de kritiek gents. Daar kan ik wat mee :D

Ik hou zelf wel van dat bombastische en het zware contrast met het lichte pianowerk.
Maar, ik kan me in het vervolg wat meer consenteren op het pianowerk en de begeleiding wat lichter houden.
 
Ja daar heb je ze toch voor, even een avondje lekker wegzweven op je eigen patches en gepiel. Krijg gelijk ook jeuk om het weer op te pakken.
 
Heel interessant om te zien.
En klinkt lekker ook.
Her en der niet helemaal strak en af en toe erg veel dynamiek. j (bijv. aanslagen rond 2:22) maar dat is persoonlijk en mogelijk ook nog een gevolg van nog niet toe zijn gekomen aan details.
Ik mis wel een ritmisch component.

Het enige wat ik iets minder vind is het hard / zacht effect (geen idee hoe je dat technisch noemt)
Dat werkt voor mijn oren lekker bij rond de 1:15 (als het enkel langere klanken zijn), maar iets minder bij de kortere klanken (2:40 bijv.)
 
Knap gedaan! Vergeet die detailkritiek hierboven én de mijne (wat lang, geen duidelijke richting...). :D
Dit is goed gedaan.
 
Heel knap. Klinkt heel early Vangelis achtig. Toppie !!
 
Kijk, tenminste weer eens iemand die muziek gemaakt heeft met zijn synths in plaat van er over te praten ;).

goed gedaan hoor. Lekker sfeertje :mega:
 
Echt van genoten :halleluja
 
Back
Top