Black Lotus

djtt

Big stupid grin
Lid sinds
24 april 2005
Berichten
972
Locatie
Amersfoort
Hoi!
Tijdens al het corona geweld een nieuwe track. Ik heb deze al een tijdje af, maar twijfelde om deze te posten. Hij kan te eentonig ervaren worden. Maar na meerdere keren terug luisteren toch besloten om hem te posten.

Ik ben benieuwd naar jullie feedback!

 
Corona ? Hoe wat waar wanneer ??? :dubbel:

Leuke track kerel, die acid is mooi.. De melodie van de pads vind ik wat minder, maar al bij al een lekker headbangertje :)
 
De eerste 2 minuten doen mij wat aan Green Velvet denken uit de jaren 90; Als je er nu nog wat op spreekt over een H2O molecule ofzo, dan ben jer er ;-)
Ik vind vooral de drums goed: lekker basic, no nonsense, en gelukkig niet over geprocessed. Passen zeer goed bij de track! Knap.
 
Heeeeerlijke track! En die rides op 4:26 zijn spot on! Intro is ook lekker zeg! Het lekker kale beuk stukje aan het begin mag eigenlijk wel in die hoedanigheid terug komen... Zonder arpjes of pads. Gewoon beukeun!
 
Poeh, door al dat corona geweld de reacties helemaal gemist. Thx allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal nog gezond zijn!

Corona ? Hoe wat waar wanneer ??? :dubbel:

Leuke track kerel, die acid is mooi.. De melodie van de pads vind ik wat minder, maar al bij al een lekker headbangertje :)
Thx man, die pads zijn inderdaad een kwestie van smaak.

Ik voel hem wel
:okdan:

De eerste 2 minuten doen mij wat aan Green Velvet denken uit de jaren 90; Als je er nu nog wat op spreekt over een H2O molecule ofzo, dan ben jer er ;-)
Ik vind vooral de drums goed: lekker basic, no nonsense, en gelukkig niet over geprocessed. Passen zeer goed bij de track! Knap.
Nais, wel een goed idee. Ik heb een nieuwe track in de week, ik ga die vocal tip eens proberen!

Heeeeerlijke track! En die rides op 4:26 zijn spot on! Intro is ook lekker zeg! Het lekker kale beuk stukje aan het begin mag eigenlijk wel in die hoedanigheid terug komen... Zonder arpjes of pads. Gewoon beukeun!
Nais, thx!

Ik vind dit ook gewoon een lekkere track, stampt lekker door. Ook de geluidjes vind ik mooi. Goed gedaan!
Thx man!

Zit een fijne melodie in.
Deze track wist sowieso mijn aandacht volledig vast te houden.
Puik werk!
Thx kerel!
 
Back
Top