Lofi (industrial) techno

Bambisk

jwt
Lid sinds
25 november 2019
Berichten
429
Locatie
Zwolle
Een vlugge zoekpoging op google levert vrij weinig resultaten op of ik zie een reeds bestaand genre over het hoofd :D

De laatste 4 minuten uit een sessie van 11 minuten. Mocht er interesse zijn dan kan ik het geheel ook nog posten. Heb zelf het idee dat dit niet iets is wat veel mensen heel tof vinden dus vandaar dat ik een deel ervan post.

Doel van deze track was enerzijds oefenen met bediening van Blofeld, Electribe en Bass Big Muff tegelijk en om een hypnotiserende/monotone techno track te creëren. Of je hem hypnotiserend of monotoon (of iets anders) vind zal denk ik een persoonlijke voorkeur zijn.

Alles in deze track is een bewuste keus geweest. De huidige samenstelling (inclusief overheersende kick) is wat ik zelf tof vind maar ben toch benieuwd naar meningen, tips, etcetera want ik heb nog genoeg te leren 8)
 

Attachments

  • spacejam5short.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 117
Hij is niet om te luisteren als je net uit je bed komt, dat is een feit.. Ik word gek van die vogeltjes geluiden.. Wel knap gemaakt. ;)

Heb het eens geprobeerd bij mijn ontbijt en ik vond dat ook wel een beetje heftig. Straks nog maar eens luisteren als ik wat beter wakker ben. Thanks voor de reactie weer in ieder geval :D
 
Het is niet mijn stijl, maar lofi kan ik wel waarderen. Alleen zou ik wel diverse geluiden iets links en rechts pannen ipv alles door het midden zodat er wat ruimte onstaat.
 
Het is niet mijn stijl, maar lofi kan ik wel waarderen. Alleen zou ik wel diverse geluiden iets links en rechts pannen ipv alles door het midden zodat er wat ruimte onstaat.

Thanks voor je reactie. Daar heb ik gisteren mee lopen kloten (maar kreeg ik nog niet voor elkaar bij de Blofeld). Was van plan dit weekend uit te gaan zoeken hoe dat komt. Staat dus zeker op de planning om dat in toekomstige projecten toe te passen *D
 
beukeeeeeen!!!!!!!!:D

ja lijkt me eerder vr in de nacht in een donker kot dan vr smorgens op u ontbijt tafel ;)
 
Back
Top