Gloomy - Funeral Blues

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
Hey peeps,

Ik had een mooi gedicht gevonden, en daar een track rond gemaakt, hier is ie :



ook gratis te downloaden op SC :



Eens iets anders dan anders. Ik hoop dat jullie hem graag lusten.

Veel kijk- en luisterplezier,

Gloomy :luv:
 
Sehr gut. Enorm toffe ijle leadjes met een drukke industrial ambience, lekker duister. Deed me wat denken aan de typisch ruige Hollywood club scènes muziek die je meestal niet in de doorsnee club zal horen maar het geheel wel je het gevoel geeft dat het past.

Prima werk.
 
Sehr gut. Enorm toffe ijle leadjes met een drukke industrial ambience, lekker duister. Deed me wat denken aan de typisch ruige Hollywood club scènes muziek die je meestal niet in de doorsnee club zal horen maar het geheel wel je het gevoel geeft dat het past.

Prima werk.

Top beschrijving, niks aan toe te voegen :)
 
In 1 woord: Vet !
De stemmen aan het einde verzuipen heerlijk in de fx en je weet de spanning lekker vast te houden, ook al ligt hier de enorme valkuil van "saai worden".
En dat met een gedicht als inspiratiebron :okdan:
Iets zegt me dat jij aan een boterham met pindakaas al genoeg hebt qua inspiratie.
 
Heel gaaf deze track! Ik zou zelf de vocal nog iets harder zetten, want soms kon ik de tekst op sommige stukjes niet duidelijk volgen. En gezien het gedicht de inspiratiebron is zou ik dat als luisteraar makkelijker willen volgen. Verder vind ik de muziek heel goed gedaan, ook de robotstemmen passen bij het nummer. Mooie geluiden ook. Een van de beste die ik van je heb gehoord. :okdan:
 
Heel gaaf deze track! Ik zou zelf de vocal nog iets harder zetten, want soms kon ik de tekst op sommige stukjes niet duidelijk volgen. En gezien het gedicht de inspiratiebron is zou ik dat als luisteraar makkelijker willen volgen. Verder vind ik de muziek heel goed gedaan, ook de robotstemmen passen bij het nummer. Mooie geluiden ook. Een van de beste die ik van je heb gehoord. :okdan:

De beste? Wow, dat is mooi zeg. Dank je wel funkaholic! Veranderen ga ik hem niet meer doen, maar wel je tip meenemen naar mijn volgende nummers, dank je wel makker! :)
 
Back
Top