[Minimalistic New Age] Autre Temps ( Ballade Pour Kirti)

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Voor mijn ex (die nu weer mijn vriendin is) heb ik een trackje gemaakt: Autre Temps (andere tijden). Geen idee of ik 'm zo laat, want ik wil 'm niet al te druk maken. Misschien dat ik de intro iets korter maak door 'm wat op te vullen of zo.
Gebruikte gear: Omnisphere, Alchemy 1.5 en FL Studio.

 
Geweldig leuke gear heb je (Omnisphere en Alchemy zijn sowieso ook fantastisch).
En je hebt er een hele fijne, sferische en mooie track mee gemaakt.

Alchemy is nog steeds een fijne plug, idd. Jammer dat Camel Audio ooit overgenomen is door Apple waardoor Alchemy niet meer beschikbaar is voor een Windowsmachine. Ik verdiende er in die tijd aardig wat leuke centen mee door sferische pads te maken. Camel Audio betaalde 24$ voor elk geluid dat geaccepteerd werd. Zo had ik ooit in een week tijd €2000 verdiend door wat geluidjes te maken. Ook mijn eigen pakketten liepen als een tiet :-) Ze zwerven nog ergens op het internet rond. Zoek maar eens op Yuroun Sound Design :-)
 
Dat is inderdaad wel heel minimalistisch :). Maar ook dat is natuurlijk een stijl die niet mag onderschat worden. De sounds zijn in ieder geval heel mooi en ik veronderstel dat zulks ook het belangrijkste is wanneer een track niet veel melodie heeft. Een track om wat bij weg te dromen. Of als je op een massagetafel ligt lijkt mij dit ook ideaal. :D
 
Back
Top