Goose (electro, acid)

Ondineke

Stamgast
Lid sinds
3 Maart 2020
Berichten
130
Locatie
Ernem
Als nieuw lid zal ik mezelf hier even voor de leeuwen gooien (althans zo voelt het). Dit nummer is meer een jam dan een compositie, gewoon lekker klooien met de knoppen zeg maar. Ik hou wel van een ongepolijste sound, dat is dus geen 'fout'. Qua mix/balans: ik heb dit met koptelefoon gemaakt en gemixed, op speakers zal de balans wellicht niet kloppen. Binnenkort heb ik ruimte voor monitors en zal dat hopelijk verbeteren. Graag hoor ik jullie verbeterpunten, maar natuurlijk ook wat jullie eventueel wel bevalt.

 
Doet me een beetje denken aan breakbeats uit 80's stijl ?
Zou vooral tracks blijven maken.Wordt vanzelf steeds beter.:okdan:
 
Nee, een echte track is het niet, eerder een jam zoals gezegd.. maar ook deze jam kan wat afwisseling gebruiken, want nu klinkt het als 1 grote loop. Welkom hier en veel succes nog. Je nummers zullen idd vanzelf veel beter worden, dus doe zo voort. Gloomy :)
 
doet nogal denken aan mijn eigen brouwsels. Mijn uitdaging is iets meer hebben dan een loop waar de geluiden in veranderen. Dus dat lijkt me ook jou uitdaging.
Maak breaks, builds, doe wat boeienders met de percussie, soms is less more.
Verplicht jezelf ook om te jammen in n standaard patroon, bijvoorbeeld 8 16 8 16 8 16 bars, dat verplicht je tot structuur. (zou ik ook moeten doen haha)
 
Wat in mij opkomt tijdens het luisteren : lekkere beat en leuk lijntje. En wanneer komt de rest.
Als ik in termen van een 'track' denk, dan is dit een goed couplet.
Maar er mag nog een refrein, bridge etc. etc. bij :)
 
Back
Top