[Techno] Ruben Swart - Operation 4.63

Dimane

Stamgast
Lid sinds
16 februari 2010
Berichten
156
Locatie
Tilburg
Hey muziek aanbidders!

na lang knutselen weer wat in elkaar gefriemeld. Techno track met wat disco achtige sound er in. en wat lekkere synth sounds!
ben benieuwd wat jullie er van vinden! ik zoek nog een leuk label om het op uit te brengen dus weet je nog een leuk label laat het vooral weten!

gemaakt in ableton.
synths gemaakt Dune 3 en synthmaster 2
bpm: 128


Geniet ervan! of niet :P

 
:hallelujalekker track!


Er kan nog wat winst behaald worden met de mix (vooral de hihats komen afentoe beetje erg schel binnen) en je low end kan ook wathelderder ...is nu wat muddy maar verder toppie.:okdan:

Qoute ; "ik zoek nog een leuk label om het op uit te brengen dus weet je nog een leuk label laat het vooral weten!"

Bedoel hier rond vragen kan nooit kwaad maar als ik jouw was en je neemt je eigen muziek een beetje serieus dan zou ik vooral zelf op jacht gaan naar labels die dit genre doen.:beard:
 
dank je wel allemaal! ik ben nog maar even verder gaan knutselen met de track :) al is een track eigenlijk nooit af haha
 
Ook weer een heerlijk nummertje dit!

"Er kan nog wat winst behaald worden met de mix (vooral de hihats komen afentoe beetje erg schel binnen) en je low end kan ook wathelderder ...is nu wat muddy maar verder toppie."

Hier ben ik het wel mee eens. Maar verder echt een topnummertje, alhoewel ik er niet echt disco-invloeden in hoor.
 
Back
Top