techno (warmer warmer)

haha thx heerlijke comment dank daar doen we het voor !

p.s heb net die liveset van jou geluisterd pff, impressive
 
Laatst gewijzigd:
Thx! ja ik loop dus te experimenteren met zo min mogelijk percussie sounds en zocht eigenlijk met de stem de vervanger maar helemaal eens dat vocalen teveel zijn.
Ik gooi nu alles snel online voor feedback. Grote kans dat ik over een maand alles eraf haal en goed mn sound ga cureren en appels van peren ga scheiden. Echt afmaken tot een realistische track is niet mijn forte hehe
 
Goede sfeer in track. Die pan effectjes op hihats klinken wel vet. Vocals vind ik prima zo. Melodietje aan begin en andere molodietje in break en daarna vind ik iets minder in de track liggen.
 
haha thx heerlijke comment dank daar doen we het voor !

p.s heb net die liveset van jou geluisterd pff, impressive

Dankjewel! Ik ben m op punten nog aan het aanpassen, binnenkort een nieuwe versie online...
 
Heerlijk nummer, doet me aan shxcxchcxsh denken en dat is wmb positief. Van mij mag het allemaal wel wat langer duren, maar ik ben dan ook wel erg van de herhaling in muziek. Verder vind ik op de koptelefoon sommige hoge tonen iets te scherp ofzo. Maar dat zijn details, klinkt echt tof.
 
Lekkere track.
Inderdaad, stem wat te vaak (was mijn gevoel voordat ik las dat anderen dat schreven :) )
En er zit iets heel schels in de hoge percussie. (geen idee hoe je het noemt)
 
Thx, ja ik ga vanmiddag even naar mn kelder. Ik heb nu alles op mn hd25dj headphone geluisterd en alles checken.
ja ik moet even de elementen die ik mooi vind, zoals zo'n vocaal wat spaarzamer te gebruiken
 
goei basis,maar veel werk aan en ook de mix.

is dit iets wat bij bijvoorbeeld zelf graag doet? Ik wil meestal alleen het creatieve proces doen en sounds met modulair doen. Ik zet wel overal filters op maar hou na opname alles in Ableton top op heden. Denk ook echt dat het een vak is om dat mixen goed te doen
 
Back
Top