Gloomy - Procrastination / Minimal Techno

Wederom een erg toffe track van je.
En die vocalen zijn ook erg leuk!

Robi mijn beste, dank je wel voor de toffe feedback. Doet me veel plezier! :)
 
Leuk gedaan,opletten met overlap frequenties,sounds eten mekaar op

Hey egres Ik dacht'm al wat minimaler te maken, maar alsnog wreten de sounds mekaar op.. Kun je ajb een voorbeeldje geven, dan kan ik er misschien alsnog aan werken. Thanks man, van harte! :)
 
Ik vind het een fijne track om naar te luisteren. Het klinkt alsof je ook wat zuiniger om bent gegaan met de maximizer van Ozone, dat komt de track ten goede:)
 
Ik vind het een fijne track om naar te luisteren. Het klinkt alsof je ook wat zuiniger om bent gegaan met de maximizer van Ozone, dat komt de track ten goede:)

Hey beste Sjoelie, dank je wel makker.. Nee hoor, ik ben niet met mijn vingers aan Ozone geweest, maar ik heb het aantal patternen wel gereduceerd tot een minimum, 't is dat wat je misschien hoort :)
 
Yep, vette track! Misschien wat meer variatie zou ‘m nog beter maken denk ik, maar wellicht hoort dat bij deze stijl helemaal niet :halleluja

Sankt Pauli, te gek man, dank je wel. Maar ik denk dat het bij deze stijl hoort, ik wou 'm wat minimaal houden deze keer. Thnx bud! :)
 
Niks mis mee, ik zou enkel nog n beetje meer sleutelen aan de vocals om ze nog verstaanbaarder te krijgen. En misschien nog iets spaarser met de procrastination sample. Doet me wat denken aan de intro van maxx - cocaine
 
Hey egres Ik dacht'm al wat minimaler te maken, maar alsnog wreten de sounds mekaar op.. Kun je ajb een voorbeeldje geven, dan kan ik er misschien alsnog aan werken. Thanks man, van harte! :)

Het is niet veel,ofwel laat je die whoosh naar voren komen,ofwel die techno chord,nu zitten ze op mekaar.

Dat los je op door gewoon beiden uit te eq-en,een notch en of bell (-dben) in de woosh en wat low shelf zal hem iets op de achtergrond plaatsen en minder laten overlappen.
 
Niks mis mee, ik zou enkel nog n beetje meer sleutelen aan de vocals om ze nog verstaanbaarder te krijgen. En misschien nog iets spaarser met de procrastination sample. Doet me wat denken aan de intro van maxx - cocaine

Hey Klinkske, je hebt gelijk.. maar ik zou begot niet weten hoe ik de vocal verstaanbaarder kan krijgen.. En ja, nu hoor ik het, de sample wordt wel veel gebruikt hé.. Bedankt voor de vergelijking met Maxx :)
 
Het is niet veel,ofwel laat je die whoosh naar voren komen,ofwel die techno chord,nu zitten ze op mekaar.

Dat los je op door gewoon beiden uit te eq-en,een notch en of bell (-dben) in de woosh en wat low shelf zal hem iets op de achtergrond plaatsen en minder laten overlappen.

Yep egres, goed gehoord man.. Ik heb twee Techno chords die mekaar overlappen, ik heb dat bewust zo gedaan, om een meer spacy effect te creeëren. Ik zal zien of ik hem beter krijg op de manier waarop jij het voorstelt. Heel erg bedankt voor je feed man. Awesome. :)
 
Toffe sound. En fijne rustige opbouw, je kunt het dus toch :D Mooie glitchgeluidjes ook. Ondanks het minimale arrangement gebeurt er genoeg om de aandacht vast te houden. Subtiele geluidjes etc. Deze vind ik echt geslaagd :okdan:

Yeahhh, I did it! Thanks Bombario. Die glitchgeluiden zijn van Stutter Edit, leuk om mee te spelen. Ik ben echt blij dat je'm goed vindt. Dank je wel! :)
 
Zoals ik al ergens anders schreef: leuke houseplaat :-)

Leuk dat je overal op reageert Jeroen, apprecieer het van harte. Jij bent ook goed bezig zeg. Je gitaar stukje was prachtig. Thnx buddy! :)
 
Back
Top