Toch benieuwd (Hip Hop, Sample Beats)

Treinspotter

Ouwe rot
Lid sinds
4 mei 2005
Berichten
668
Locatie
Het Perron
Ik deel amper muziek die ik maak, toch heb ik een jaar geleden of zo iets op soundcloud gezet. Een verzameling beats die ik de afgelopen paar jaar op mijn mv8800 heb gemaakt. Je hoort ook niks anders dan deze machine. Ben toch benieuwd wat andere mensen ervan vinden die mij niet kennen nadat ik het net op mn werk heb zitten luisteren. Sta altijd open voor feedback, ben benieuwd! :P



(ik zie nu dat de tijd sneller gaat dan ik voel of denk, naja kniesoor die daar oplet. :mega: )
 
Tsja, wat kan ik ervan zeggen.

ik hou ervan.

Heb nu de eerste vijf beats geluisterd, en het klinkt vrij loopy, alsof er complete loops worden gebruikt waar alle instrumenten al in zitten.... maar volgens mij is dat niet geval. Dat betekent dus dat je smaakvol loops en samples hebt gecombineerd waardoor iedere track als een geheel klinkt. Vocal samples erbij, soms grappig en Nederlandstalig om het op te leuken. Ja ik kan hier wel naar luisteren hoor!
 
Dude,
Dit was echt superchill!
De stijl en geluid waren heerlijk om doorheen te komen.
Ik hou hier wel van, 1 van mijn favoriete albums:
Sampleslaya: Enter the Meatmarket van Arman van helden.
Gooi maar meer deze kant op ;)
 
Leuk dat je je muziek deelt voor een keer.. Allemaal mooi gemaakt, maar hiphop is niet mijn kopje thee, dus ik heb ook maar geskipped. Wel leuke beats allemaal. Cheers, Gloomy.
 
Ik hou er wel van, lekker. :okdan:
 
Ook niet per se mijn genre...toch ben ik blijven luisteren. Originele grooves met de nodige subtiliteiten erin. Verder heel veel sfeer en flow. Ook wel een paar keer moeten lachen :) Valt mijns inziens toch volwaardig onder de noemer muziek!
 
Iemand al een rapper gevonden? :koffie:

Ik heb wel wat leerlingen die graag rappen en het ook goed kunnen. Die zitten te zeuren om leuke beats van me, maar dat is niet mijn stijl :-) Dus....... :-)
 
Back
Top