Tijd voor wat electro

Zo, ik heb volgens mij de meeste van jullie kritiek wel meegenomen. De track is nu zo geworden (de mix is even provisorisch) ... een stuk beter volgens mij. Als jullie nog opmerkingen hebben, laat maar lezen! Ik laat hem nu even rusten en ga lekker door met de volgende.

Cheers!

Altijd goed, even laten rusten.
Domme vraag, maar hoe krijg je een mp3 zo ge embedd?

EN dan weer ontopic.
De mix is inderdaad nog wat onevenwichtig, maar dat gaf je al aan. Kick is wat aanwezig voor mijn gevoel (en drukt de rest wat weg)

Hij (kick) klinkt nu veel beter dan die hoge.
Al zitten er (naar mijn smaak) wel van achter elkaar soms.
Misschien kun je wat met velocity doen (van de kick). Zodat er wat afwisseling in komt.
Of een aantal accenten leggen een alternatieve kick er onder.

Verder leuke acid lijntjes!
 
Die mp3... Als je reageert, zie je rechtsboven een pictogram van een blad met een paperclip, daarmee kun je bijlagen toevoegen aan een reactie - dat is het.

Verder, dank voor je reactie... de mix daar heb ik vrijwel nog niks aan gedaan, dat is later zorg. En het nummer komt me intussen m'n neus uit, dus ik noteer het en kom er over tijdje weer op terug. :)
 
Die mp3... Als je reageert, zie je rechtsboven een pictogram van een blad met een paperclip, daarmee kun je bijlagen toevoegen aan een reactie - dat is het.

Verder, dank voor je reactie... de mix daar heb ik vrijwel nog niks aan gedaan, dat is later zorg. En het nummer komt me intussen m'n neus uit, dus ik noteer het en kom er over tijdje weer op terug. :)

AH top!
Weer wat geleerd.
Ja, dat kan gebeuren idd. (nummer wat je neus uit komt)
Ik ga dan gewoon verder met wat anders. (met als gevolg dat er 1001 onafgewerkte projecten liggen te wachten :D:D:D)
 
Ik zou nog op de achtergrond een gekke tegenmelodie verzinnen om 'm minder eentonig te maken.
 
Zo, ik heb volgens mij de meeste van jullie kritiek wel meegenomen. De track is nu zo geworden (de mix is even provisorisch) ... een stuk beter volgens mij. Als jullie nog opmerkingen hebben, laat maar lezen! Ik laat hem nu even rusten en ga lekker door met de volgende.

Cheers!

Vet!,klinkt heel goed, ik zou de snare wat meer weight geven door wat low mid eq te boosten,en de H-Q pulses oftewel dempen in het hoog of minder luider zetten zodat je de rest beter hoort,en verder afblijven!
 
Back
Top