Nieuwe track na jaren van afwezigheid: Eighties Ocean

synthmann

Ouwe rot
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
1.689
Na jaren van afwezigheid eindelijk weer tijd voor muziek. Een nieuwe track af en meteen een soundcloud account begonnen. Op korte termijn komen ook oudere van mijn tracks erop. Ben benieuwd wat jullie van deze track vinden. Het is synthpop/synthwave met een duidelijke eighties feel. Combinatie van hardware en software gebruikt.

 
Leuk dat je weer muziek maakt.. Het heelt vele wonden. Mooi relaxed nummer heb je hier, ben er werkelijk van aan het genieten. Echt wel coole retro synthpop.. Mooie geluiden. :)
 
Inderdaad fijn te horen dat je terug zin in muziek maken hebt.

Deze song klinkt ook al gelijk goed met een lekker ritme en een mooie licht gedetunede lead sound :okdan:. Mix en arrangement zitten ook erg goed alhoewel ik persoonlijk wel vind dat ie een beetje te weinig variatie heeft voor de lengte. Maar dat is puur persoonlijk dus niet te zwaar aan tillen.

Je hebt een hele tijd stil gezeten neem ik aan? Wel ... Met dit soort werk wil ik aanraden om er terug veel mee bezig te zijn want voor wat mij betreft smaakt het naar meer 8).

:doei:

Danny
 
Laatst gewijzigd:
Dank voor de reacties! Ik heb de afgelopen jaren wel af en toe in de studio gezeten maar nooit dingen af gemaakt. Nu bewust tijd ervoor aan het creëren, met het enthousiasme opnieuw aangewakkerd.

Helaas wel meteen 100 fake-plays op mijn track gekregen, dus maar wat onbekende volgers geblocked, een support ticket ingediend (meteen reactie maar ze konden die 'plays' niet terugdraaien), track gedelete en opnieuw hoog-geladen... daarmee ook de twee-dozijn echte plays weer foetsie maar ach. Ik vind het al tof dat hier op synthforum twee mensen het leuk vinden.

Weet iemand of Bandcamp beter werkt, trouwens?
 
Ik ben officieel lid van Bandcamp :

https://gloomer2000.bandcamp.com/

Weinig luisteraars en weinig download daar, maar dat komt omdat ik Soundcloud zoveel promoot.

Maar ik vind Bandcamp leuk, vooral de statistieken. :)
 
Thanks, als het met die soundcloud weer op fake-plays uitdraait sluit ik de hele account gewoon en probeer ik bandcamp. Even afwachten hoe het nu met mijn track gaat voordat ik er echt veel tracks in ga uploaden.
 
Ja lekker hoor. Ik droomde al weg met de zee voor mn neus. Een briesje, een zonnetje... Fijne 'zware' synth geluiden erin, blijf lekker muziek maken man!
 
Back
Top